¿ô♫¿ô♫¿ô MAALIKSET viikolla 35 ¿ô♫¿ô♫¿ô
Kommentit (24)
Emilia oli kasvanut kahdessa viikossa aika kivasti ja nyt painoa 6150g ja pituutta 64,5cm pipo 40,6cm. Saatiin lupa aloitella liharuuat ja kaura ja riisipuuro. Piikin sai ja ei edes itkettänyt, kehuja sai nopeasta kehityksestä. Maitoallergia-asia mietityttää, kun kokeilin Emilialle velliä niin puhkesi ihottumat, joten annan nyt ihon rauhoittua ja kokeillaan maitoa uudelleen.
Totean siis minäkin että syksy on saapunut,jo elokuussa?!
Ja ongelma on tytön vaatettaminen.Jos on +13 pitääkö olla jo sellanen äitiyspakkauksen tyylinen kevyt haalari päällä? Mä olen ihan pihalla kuin lumiukko.En haluis pientä hikoiluttaa= huudattaa,ja en tietenkään halua et toinen kärsis kylmyydestä.Toi pukeminen on niin vaikeeta:(
Soseet ja ulkona nukkuminen:
Soseet ostan ihan kaupasta...
Esikoista (syntynyt tammikuussa) nukutin ihan pienenä aina päikkärit parvekkeella,enkä silloin paljoo kattellut mittarilukemia.Enemmänkin tuulisuuden mukaan mentiin silloin.Asuttiin meinaan korkeella (4krs) ja tuuli osui aina hyvin meidän partsille.
Kunnon pakettiin vain vauva, niin munkin mielestä ei niin tarvitse miettiä niitä pakkasrajoja:)
Meidän Safia ei osaa kääntyä mahalleen hereillä ollessaan.Välillä herään yöllä sellaiseen ihme ääneen ja kun katon mitä se neiti siellä ääntelee,ni onkin nuppi pystyssä:)
Kovasti kyllä yrittää hereillä ollessaan,mut ei vaan käänny ni ei.MIten sitten yöllä ei osaa?Mä olen ihan ihmeissäni?????
Jep,poika aloittaa tänään uuden uimakoulun,nyt jo tekniikka kurssin.Vähän on vaan väärä aika kun se alkaa 18.50 ja loppuu 19.35,kiva odotella Safian kanssa siellä uimahallilla niin kauan ja niin myöhään...Sitten neiti tietenkin nukahtaa autoon kotimatkalla,ja mites sitten saan sen nukkumaan yö uniaan kotona??? Plääh!
Nähdään taas!!!
Hanan rv13+2 ja Safia ja Osku
Aurinko paistaa ja tuulee, mutta ei ole kamalan kylmä ilma tänään.
Minä olen laittanut meidän neitokaiselle jo sukkahousut jalkaan ja sitten sen päälle jotkut housut, pitkähihainen body ja college-takki. Tosin kenkien vuoksi en oikein pysty tällä hetkellä muuta pitämään. (tanko kengät-kenkien välissä tanko 23h/vrk:ssa ). Kenkien riisuminen ja pukeminen on työlästä.
Soseet olen ostanut kaupasta, tosin jotain olen tehnyt itsekin, mutta yleensä käännyn kaupan puoleen.
Meidän neiti lähti eilen ryömimään ilman kenkiä, eli siis kun otin kengät pois jalasta lähti liikkeelle. Sitten kun on kengät jalassa, vetää käsillään itseään eteenpäin. Ylöspäin kurkotellaan josko jostain saisi kiinni ja sitä rataa.
Mutta taisi neito herätä päikkäreiltä joten palataan asiaan.
Kaksosmamma ja neiti
Ja niin se syksy taisi ihan tosissan tulla. Monet miettii pukemisen kanssa, niin minäkin.
Nyt on aamuisin jo aika kylmää ja tuulikin on viileää. Olen laittanut sisävaatteiden päälle paksun fleecepuvun, kypärämyssyn ja tumput sekä villasukat. Vaunuissa on lämpöpussin " " pohja" ilman kantta ja vaunujen jalkapeitto päällä. Niskasta kokeillen oikein sopiva vaatetus. Ostin Ruskovillan villaisen kypärähatun ja tumput ja totesin heti, että olipas hyvä ostos. Hyvästi hikinen niska ja pää, nyt on aina sopiva eikä hikoilua ole :)
Leannan puolesta pidän peukkuja ettei pikkuiselle tule korvatulehduskierrettä. Ne on kurjia kun nämä vauvelit sairastaa.
Reeta osaa mennä pyörien, kääntyy siis molemmin päin oikein sukkelasti. Jalat menee pepun alle konttausasentoon mutta rinta jää vielä maahan. Siinä sitten ähistään ja puserretaan kera kovan metelin. Kova on yritys mutta menee vielä mönkimiseksi =)
Z