~~~~ ELLIT vko. 35 ~~~~
aloittelin taas uuden viikon, ja hui miten syksyisen kostealta ja kylmältä se tuntuu! toisaalta tykkään kyllä syksystä, sateesta, tuulesta, kauniista puista, hämäristä illoista, kynttilän valosta ja oman kullan kainalosta :)
viikonloppukin meni taas :( no kivuliaat menkat alkaa helpottaa ja viikonloppuna laskin seuraavaa ovista tuolla odotus&synnytys linkin alla olevalla laskurilla ja riipuen nyt kierrosta mutta jos se tulee kiertopäivien 28-31 väliin niin ovista voisi odotella 7-10.9 ja ajattelin edelleen sitä tikutella ensiviikon alusta alkaen. katsotaan nyt. samalla päätin etten myöskään ala siirtelemään menkkoja sitä lomamatkaa varten vaan jos ei plussaa tule niin kärsin sitten niistä muutaman päivän siellä reisussa! että tämmöistä kuuluu tänne. nyt täytyy jo kiirehtiä töihin! hauskaa viikkon alkua kaikille tsemppiä perjantain puntariin ja paljon onnea vauvan teko puuhiin! :D
tulkaahan kertomaan viikonlopun kuulumiset!
susa kp. 4/28-31 yk.2
Kommentit (23)
Hih, minä ajattelin juuri töihin kävellessä, että näitä aamuja varten on taas jaksanut vuoden elää. :) :) Oli niiiiin ihana aamu, kirpeää, kaunista ja kuulasta. Aurinko herätteli kastepisarat takaisin ylös, jotta huomenna taas nähdään. Oih ja voih. :) :)
Eilen aamulla tehtiin pojan kanssa 1,5h lenkki aamusta, ja oli kyllä ihanaa. Sen jälkeen tehtiin puntti+ pallojumppa, pojasta oli ehkä enemmän haittaa kuin hyötyä.. no hauskaa ainakin hänen ansiosta oli. Ja sen jälkeen vielä saunaan, oli kyllä ihana aamu. :)
Tänne ei kummempaa, sitä kierron alkua täälläkin, me mennäänkin nyt SUSAn kanssa melkein samoissa, itsellä kp5 lähti käyntiin. Mieli heittää edelleen häränpyllyä, kauhulla jo mietin, että entä jos joudutaan johonkin oikeisiin hormoonihoitoihin, mähän en tervejärkistä päivää näe ollenkaan.. :/ Mutta näillä tänään. Ja lääkäriä en aio perua, kyllä me sinne mennään, mies kovasti jaksaa edelleen tsempata, vaikkakin viikonloppuna menetin muutamaan otteeseen hermotkin häneen täysin..
NANNE, oliko sulla jotain oiretta niistä kilpirauhasista, vai tuliko tulokset ihan puun takaa? Jos oli niin millaisia. Tää nettitohtori kävi eilen lukemassa niitä oireita ja nehän täsmää, yllätys sentään.. :D No, onneksi ihan kokeellakin kohta saadaan tilanne selville.
Voi itku, mulla oli jotain muutakin, mitä mieleen tuli kävellessä, mutta ehän mää nyt niitä muista.. palaan siis asiaan. Mutta mukavaa maanantaita kaikille!
Naanuli
Oh, mikä viikonloppu! Me ollaan likan kanssa hirveessä syysflunssassa... Mies oli viikonlopun työpaikan virkistys retkellä... Niin ja se oviskin sitten tietty sattui viikonlopulle, joten väliin jäi hommailut miehen puutteesta johtuen, tosin olis kyllä varmaan jäänyt väliin tän flunssan takiakin vaikka mies kotona olis ollutkin... Nenä vuotaa ja yskittää... Köhköh... Lienekkö kun perjantaina kastuttiin aivan läpimäriks?! Taikka sitten tuolta perhekerhosta joltain tarttu... Viime keväänä tuntu, et joka viikko haettiin sieltä joku pöpö.. Saas nähdä kun ne päätti nyt, että alle 3 vuotiaat rokotetaan sen influenssan varalta, et väheneekö nuhat ens talvena...
Niin, perjantaina kävin niillä kynttilä kutsuilla, oli kyllä tosi ihania kaikkia somisteita, mutta tosi ihanan hintasiakin, no 14 eurolla selvisin ulos niistä kemuista =)
Naanuli: Mulle tuli kyllä se kilpirauhashomma tavallaan ihan puun takaa, vaikka sitten jälkikäteen kyllä ne oireet tunnistinkin. Liikatoiminnassahan on tuo väsymys, mutta ajattelin sen olevan jonkinlainen syysväsymys, kun töissäkin oli kiirettä ja muutettiin samalla jne... Sitten lähti tukka, kolmasosa hiuksista putos!!! No, kasvoivat tietty aikanaan takas, mutta olin kyllä aika näkönen, kun hiukset alko uudelleen kasvaa, kun sitten tietty se uus lyhyt hius törrötti ihan pystyssä kun muuten on pitkä tukka... Ja kauheesti janotti ja sitten tietty kun joijajoijajoi, niin pissattikin... Ja kyllä sitä semmosta pientä sydämen tykytystä ja ihan lievää käsien vapinaa. Liikatoiminnassahan on sittten se, että laihtuu, kun kaikki elintoiminnot käy ylikierroksilla, kun taas vajaatoiminnassa lihoo... Muita vajaatoiminnanoireita en nyt muista. Mutta netissä tosiaan luki aika hyvin noita oireita. Vajaatoimintahan hoidetaan lääkityksellä. Liikatoiminta lääkitys/ leikkaus tai radiojodi...
Hmm... Olikohan sitten vielä jotain?? Ei nyt tuu mieleen, palailen myöhemmin...
Nanne kp ei aavistustakaan/30 yk 4 joka meni harakoille =)
No niin, yritänpä minäkin nyt vähän kirjoitella kun telkustakaan ei tuu mitään.
Tämä viikonloppu on vilahtanut ohi, kun oli keilausiltaa ja linnanmäkireissua ja tyttöjen iltaa.. Tämän päivän olenkin sitten vaan ollut, tai no hain mä miehen töistä ja kävin mittailemassa uudella kämpällä kaappien mittoja.. Huomenna taas töihin, onneksi tiistaina iltavuoro niin saa vähän pidempään nukkua.
vau Paaru, sähän oot ahkeroinu kun oot remppaa saanut aikaiseksi. Ja siitä kodin kiiltämisestä, täällä kanssa toinen joka on todella laiska sen suhteen..Noh, täytyy vaan yrittää parhaansa.. Ja mä kuulun kans siihen sakkiin jolla tulee ennen menkkoja tai menkkojen ekana päivänä siivouspuhtu päälle, joka siis mun tapauksessa on kovin positiivinen asia ;)
Pikkuhiljaa alkaa maha kasvamaan, mutta ei vielä niin että muut huomaisi. Viime päivien aikana on alkanut farkut kiristämään, itseasiassa huusin juuri ensimmäiset mammahousut tuolta huuto.netistä.. On tuota läskiä kuitenkin niin paljon, että ei varmaan tosiaan vieraat huomaa ;) Ai niin, vaa' allakin kävin, ja lukemat ilahduttava 94,9 eli ei painokaan ole noussut vielä yhtään.. Tänään vaan on supistellut ikävästi :( Ajattelinkin sen vuoksi huomenna soittaa neuvolaan..
Missä tosiaan Susa, meidän aktiivi luuraa? Äläkä sinä Paaru aina pelkää pahinta, voihan olla että kone on vaikka hajonnut.. Toivotaan siis ettei mikään kurja syy olla pois palstalta.
Naanuli, minäkin olen mieheni täältä netistä bongannut :D Joten minäkin olen muutamia ihmisiä tavannut tätä kautta ;)
No mutta nyt täytyy lopettaa lyhyeen, tyttö kaipaa seuraa, palailen siis myöhemmin asiaan..
Tuitu rv 13+4