Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten annan miehelle palautetta loukkaamatta?

Vierailija
27.08.2007 |

Kaipaisin mieheltäni flirttailua, huomiota ennen seksiä pitkin päivää ja kiihkeyttä sänkypuuhiin, mutta ei taida vain olla luontevaa hänelle...

Hän ei halaile eikä koskettele, tai jos koskee niin huumorimielellä " tööttäilee" tisseistä tms. Hän saattaa kehua esim. vaatteitani seksikkäiksi mutta tekee sen jotenkin liian humoristisesti. Toivoisin enemmän sellaista kiihkeätä kuiskailua eikä ne sanat ole ollenkaan niin tärkeitä kuin muu tunnelma. Jos itse hyväilen häntä ohimennen ja kuiskaan jotain hän ilmeisesti nolostuu ja vastaa leikillisen toruvasti jotain " noh, x, mites sä nyt noin..." Sekstaillessa hän on hyvin varovainen otteissaan, vitsailee jos jotain pitää puhua ja puhuu " makkarastaan" ja saattaa kysellä " mites päin sitten haluaisit?" tms. Nämä on minulle totaalisia tunr offeja vaikka tiedän että hän tarkoittaa hyvää. Hänenkin pitäisi tietää että teen kyllä selväksi mitä ja miten haluan kunhan pääsisin vireeseen. ;) Nykyään se on aika harvinaista kun tuntuu että vastapeluri on epävarma pikkupoika... Pelkään että tilanne pahenee entisestään (hän tulee epävarmemmaksi) jos yritän selvemmin ilmaista toiveitani.

Aloitteet seksiin hänen puoleltaan ovat jotain tyyliin " mites olis, mentäiskö punkkaan painimaan?"

Olen joskus yrittänyt selittää että haluaisin koskettelua ja flirttailua mutta jostain syystä miehelle vaikeaa, tuntuu että hän ujostelee (?!) ja siksi peittää huumorilla. Ollaan oltu monta vuotta yhdessä joten lähinnä varmaan kyse siitä että hän on nuorena oppinut tuon tyylin, juurikin ujostelun peittämiseksi. Hänellä ei ole pitkiä suhteita ollut ennen minua. Itse taas en ole yhden yön juttuja harrastanut ikinä vaan aina ollut seurustelusuhteessa tai muuten suht vakituisessa seksisuhteessa. Minulle läheisyys on luontevaa ja koskettelen miestä monin tavoin jne. miehelleni taas kaikki tuntuu olevan suunnitelmallisempaa. Läheisyys on katoamassa suhteestamme ja kaipaan sitä todella!

Itse aktin suhteen ei ole varsinaisesti valittamista, mutta mies joutuu usein lämmittämään minua pitkäänkin suuseksillä, koska en ole " vireessä" kun yhtäkkiä vaan hypätään punkkaan.

Olen yrittänyt sitäkin, että itse pukeudun seksikkäästi ja puhun miehelle vähän " tuhmia" jne, mutta hän nolostuu (vaikkakin kiihottuu) eikä hän pysty vastaamaan samalla mitalla vaan menee naureskeluksi...

Onko kumppanini ikuinen pikkupoika vai onko tämä muillekin tuttua? Jos joku mies tunnistaa itsensä samanlaiseksi niin olisi kiva jos yrittäisit selittää miksi on näin ja voiko sitä jotenkin saada muutettua loukkaamatta toista? Mitä itse voisin tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: musta tuntuu oudolta, että olette olleet vuosikausia yhdessä ja vasta nyt miehen käytös on alkanut sinua haitata...??

Tärkeää on toki antaa palaute loukkaamatta. Kuvailemasi perusteella mies vaikuttaa käytökseltään tosiaan aikamoiselta pikkupojalta, mutta epävarmuudesta voi auttaa toista pois kehumalla ja kiittämällä. Et voi toivoa kaikkia muutoksia kerralla, mutta pienin askelin. Sano miehelle suoraan, että susta olis ihana päivän mittaan jo ajatella seksiä ja laittaa puolin ja toisin vaikka kiihkeitä tekstareita - tai kokeile! Lähetä itse joku hekumallinen juttu, missä on myös selkeä kysymys, johon mies voi vastata.

Samoin kun halaat itse miestä tai paijailet sano ääneen kuinka paljon tykkäät kosketella ja siitä ETTÄ SUA KOSKETELLAAN. Pyydä vaikka miestä antamaan sulle niska- tai jalkahierontaa, ja kehu todella paljon miten ihanalta tuntuu miehen käden kosketus niskassa tai jaloissa, ja miten hyvältä se hellä hyväily tuntuisi muuallakin.

En tiedä toimisko, mutta mitäs jos ostaisit jonkun seksiasentokirjan? Huom! Valitse sellainen, joka on tyyliltään sellainen jota teille kaipaat. Ja jossa puhutaan paljon naisen koskettelun tärkeydestä ja hellyydestä ennen ja jälkeen seksin. Kama Sutrasta on tehty modernimpeja tulkintoja, jotka voisivat sopia teille.

Itse en kyllä aikuisena naisena kestäisi pokerinaamalla jos mies edes huumorimielellä " tööttäilisi" mua tisseistä! Mun mielestä se on aika epäkunnioittavaa suoraan sanottuna. En myöskään enää osaisi olla sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei voi puhua asioista oikeilla nimillään - enkä varmasti olisi ollut montaa VUOTTA suhteessa miehen kanssa joka käyttäytyy kuin miehesi.. Kyllä intohimo, läheisyys ja hellyys ovat mulle niin tärkeitä asioita suhteessa, että jos ei niitä heti alussa ole, niin en kyllä miehen kanssa jatkaisi. Mutta olenkin lähemmä 40v.; jotenkin sain sen kuvan, että olette aika paljon nuorempia?

Sellanen vielä, että kyllä sunkin täytyisi mennä vastaan, eikä vain odottaa, että mies simsalabim muuttuisi! Jos miehesi kerran ihan suoraan välillä kysyy, mitä haluaisit, niin vastaa hyvä nainen!! Äläkä ajattele että se on turn off, jos toinen haluaa tietää mitä haluat. Koska ajatuksenlukijoita emme ole kukaan, niin kyllä se kultainen avain hyvään seksielämään on kommunikaatio.

Kun kerta mies ujostelee kokeilla olla toiveittesi mukainen kosketellessaan ja flirttaillessaan, niin mulle tulee mieleen, että hänellä ei ole oikeasti hajuakaan mistä SINÄ pidät, mitä haluat. Kai muistat kannustaa ja kiitellä häntä ääneen aina kun joku menee niin kuin haluaisit? Kyllähän siinä itse kukin tulee epävarmaksi, jos kumppani kovasti haluaa jotain, muttei koskaan anna suoraa ja rakentavaa palautetta eli yrittäjä ei tiedä menikö milloinkaan oikein?

Vierailija
2/6 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet loukkaantuvat aina seksipalautteesta. Aiemmissa suhteissa on käynyt niin, että olen kertonut mitä haluaisin, mies on tästä loukkaantunut kun häntä arvostellaan, ja parin päivän mykkäkoulun jälkeen minä olen pyytänyt ilkeitä sanojani anteeksi. Sitten homma on jatkunut kuten ennenkin.

Uudessa suhteessa olen tajunnut pitää suuni kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miehet loukkaantuvat aina seksipalautteesta. ...parin päivän mykkäkoulun jälkeen minä olen pyytänyt ilkeitä sanojani anteeksi.

Uudessa suhteessa olen tajunnut pitää suuni kiinni.

Ihme miehiä sulla ollut. Miten siitä nyt voi loukkaantua? Ellei nyt sitten ihan maanrakoon haukuta. Itse otan vastaan kaiken rakentavan palautteen ja teen kaiken voitavani asian eteen.

M26

Vierailija
4/6 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vielä tarkemmin kuvailla, miten miehelle kannattaa antaa palautetta, että mies ymmärtäisi eikä pahastuisi?

Vierailija
5/6 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti sanot asiat niinkuin ne on, mutta sanot ne sillee mukavalla äänensävyllä (toimii ainakin meillä).

Kiellät " tööttäilyn" sanomalla esim. " Kulta, toi ei tunnu kauheen kivalta" .

Kun mies etenee liian nopeasti: " naiset ei oo niin nopeita kuin miehet"

Jos joskus mies hellii: teet asian selväksi, että pidät siitä (tää on merkittävä kohta).

Ja tämä " Mentäiskö punkkaan painimaan" -> " onpa romanttista"

Ei asiallisesta palautteesta voi loukkaantua. Varsinkaan jos se tulee rakkaan suusta.

Vierailija
6/6 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en pidä itseäni parisuhde-terapeuttina tai muutenkaan minään Casanovana, vaan puhun omista kokemuksistani.

Kummastuin vain kun kirjoitit parinpäivän mykkäkouluista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä