Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelmana liika kostuminen. Muita??

Vierailija
26.08.2007 |

Kostun nykyisin älyttömän helposti ja paljon. Tekisi mieli melkein kesken yhdynnän mennä alapääpesulle kun valuu pitkin reittä. Välillä on sellainen olo, että mies luulee minun pissaavan alleni ja sitä en todellakaan tee. En ole kehdannut ottaa tätä puheeksi hänen kanssaan koska olemme tapailleet vasta muutamia viikkoja.

Onko muilla samaa ongelmaa ja jos täällä on miehiä, niin miltä tuntuu jos nainen on liian kostea?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä siinä häiritsee se että kun kostuu liiaksi muna ei enää tunnu pahemmin, vaikka iso mies onkin.

mulla raskausaikana kiusana vielä naisen ejakulaatiot. voisko sulla olla kyse niistä? tuntuu siltä kuin kusis mutta tuleekin ihan vaan limaa isokasa eikä virtsaa. meillä mies tykkää tosi paljon siitä (tuntuu kuulemma todella hyvältä kun pillu tulee ihan litimäräks) mutta ittellä se vie taas tuntoa pois...

Vierailija
2/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elin " kuivaa kautta" ennen lapsia ja nyt seksi maistuu! mies nauttii kosteudestani eikä se ole ainakaan tuntoa tai kitkaa vähentänyt. joko miehellä on iso ja paksu, tai olen pysynyt timminä alapäästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastainen ongelma, olen aina ollut kovin kuiva. Ja aina joutuu selittämään miehelle, että kyllä mä oikeasti sua haluan, vaikka kosteus ei tulekaan ulkopuolelle juuri lainkaan. No kyllä ne sitten uskoo, kun sisään tulee, mutta olis ihana olla märempi, ettei tarvis niin varoa alussa!

Vierailija
4/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ole positiivista jos nainen todella märkä

Minä ainakin kiihotun siitä mitä märempi nainen on

M42

5/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi liika kostuminen kuin kuvakoska silloin ei naiselle seksi maistu tai ainakin on epämukavaa.

Vierailija
6/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin tilanteissa tuo ylenmääräinen kostuminen on kiusallista. Muistan eräänkin kerran, kun olin baarissa pikkumekossa ja viereeni istui ihana komistus. Hän oli tosi seksikäs ja minulla alkoi tehdä mieli miestä, kun edelisestä panosta oli jo kolme päivää. 

Huomasin, kuinka häpyni turposi ja kostui. Kun lähetttiin komistuksen kanssa tanssimaan, niin satuin katsomaan baarijakkaralle. Se oli ihan märkä. Kokeilin mekkoani pepun kohdalta ja sekin oli ihan märkä. Hävetti, kun mekkoni oli vaalea.

Piti lähteä keskenkaiken vessaan kuivailemaan pikkareita ja alapäätä. Ihanaa oli sitten kyllä sen komistuksen kanssa meillä jatkoilla. Ei kosteus haitannut yhtään, päinvastoin.

Vierailija
7/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tällä palstalla

On kertakaikkiaan niin huikeita juttuja että saa kyrpäni seisomaan. Kalsareiden vaihdoiksi se menee jos pitempään lukee. Kyllä tulee kyrpä ihan märäksi, lopuksi on pakko vetää käteen.

Vierailija
8/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson välillä netistä seksiä kun olen tunkenut jättidildon pilluuni. Ei netti aina miesten juttu että pääsevät runkkaamaan, pidän isoista kaluista ja täältähän niitä löytyy.n38