Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oisko käytännön neuvoja parisuhdehelvetin pyörteisiin?

Vierailija
26.08.2007 |

Eli meillä tilanne sellainen, että tästä eteenpäin minä hoidan kaikki perheen rahat ja raha-asiat. Mies tuhlaa kaiken, mikään ei riitä jne. Kaikki muu jo kokeiltu, nyt pakko toimia näin... Ei kertakaikkiaan vaan osaa toimia rahan kanssa ja tuntuu ettei koskaan taida oppiakaan, valitettavasti!

En vaan ymmärrä, miten toimitaan käytännössä, eli annan miehelle " taskurahaa" ? Tuntuu tosi tyhmältä, mutta raha-asioissa ei voi yhtään mieheen luottaa. On mm. kähveltänyt ja käyttänyt kaikki lasten lahjarahat yms.

En haluaisi käyttää tällaista valtaa ja systeemi tuntuu tosi typerältä, mutta taitaa kohtalotovereitakin löytyä? En kyllä toivoisi tätä kellekään!!

Kaikki muu on jo kokeiltu, se on joko ero tai em. systeemi. Yhtään rahaa en voi kotona pitää, kaikki häviää miehen toimesta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin väännetty aika lailla raha-asioista. Tosin ei mies ole lasten rahoihin tms. koskenut. Mutta on kyllä on ottanut mun tietämättä luottokortin 2000 rajalla. Kertoi kyllä heti, mutta oli kuitenkin ottanut sen kysymättä multa.

Mielestäni mieheni on liian opimistinen. Uskoo ja luulee vilpittömästi, että bisnekset menee tosi hyvin ja kaikki velat saadaan maksettua jne. Nyt oli tosi tiukat paikat, joista selvittiin osaksi mun salarahaston avulla. Eli olin kertonut miehelle laittavani säästöön rahaa, mutta hän kuvitteli, etten ollut kuitenkaan jatkuvasti laittanut sivuun, koska oli niin " tiukkaa" (leffoihin yms. oli hänellä kyllä rahaa). Monen tonnin edestä maksettiin laskuja sitten tästä mun salarahastosta. Tuli perintäkirjeitä ym. Vieläkin mies luulee, että kun nyt ollaan kai suht kuivilla, nin hän voi alkaa elää vähän vapaammin taloudellisesti. Mutta olen tiukkana, enkä anna lupaa ostella kameroita tms. Tuntuu tyhmältä olla kuin äiti miehelleen, mutta sillä ei vaan aina ole todellisuudentajua! Ihana mies ja rakastan, en kai muuten tässä enää olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla