Vieraat telttaan nukkumaan, miltä teistä tuntuisi?
Kommentit (12)
Vaikka provohan tää on!
Kai joku telttailusta muutenkin innostunut porukka voisi hyväksyä.
Sukulaisen häät oli meidän lähitienoolla ja puoli sukua tuntui automaattisesti olettavan, että me majoitamme kaikki! Petipaikat olimme jo luvanneet mun broidin perheelle ja mun vanhemmille. Häitä edeltävänä päivänä kolme sukulaisperhettä ajeli pihaan noin vain. Yhdet oli ottaneet ihan patjat mukaan. Yhdet luovuttivat ja kovan tuskailun jälkeen varasivat kalliin hotellihuoneen, halvat kun oli yllättäen jo menneet. Kolmas perhe laitettiin sit telttamajoitukseen kun oli jo kuulemma niin paljon mennyt rahaa vaatteisiin ja lahjoihin, etteivät enää hotellia maksaisi. Just joo, olisivat edes etukäteen kysyneet meiltä, mutta kun ei! Meidän syytä tietty oli ja häissäkin ilkesivät moittia kun olivat niin huonosti nukkuneet telttapatjoilla. Aamupalat tietty kaikki söivät meillä, onneksi äitini ja veljeni oli tuoneet evästä tuliaisina, olisi muuten ruokakin loppunut kesken.
Itse olisin kyllä sanonut että ei mahdu ja sillä hyvä.
Vierailija:
Sukulaisen häät oli meidän lähitienoolla ja puoli sukua tuntui automaattisesti olettavan, että me majoitamme kaikki! Petipaikat olimme jo luvanneet mun broidin perheelle ja mun vanhemmille. Häitä edeltävänä päivänä kolme sukulaisperhettä ajeli pihaan noin vain. Yhdet oli ottaneet ihan patjat mukaan. Yhdet luovuttivat ja kovan tuskailun jälkeen varasivat kalliin hotellihuoneen, halvat kun oli yllättäen jo menneet. Kolmas perhe laitettiin sit telttamajoitukseen kun oli jo kuulemma niin paljon mennyt rahaa vaatteisiin ja lahjoihin, etteivät enää hotellia maksaisi. Just joo, olisivat edes etukäteen kysyneet meiltä, mutta kun ei! Meidän syytä tietty oli ja häissäkin ilkesivät moittia kun olivat niin huonosti nukkuneet telttapatjoilla. Aamupalat tietty kaikki söivät meillä, onneksi äitini ja veljeni oli tuoneet evästä tuliaisina, olisi muuten ruokakin loppunut kesken.
Telttailijat jäi siis toiseksikin yöksi, mutta hotelliyöpyjät vissiin ajelivat sitten häiden jälkeen kotia kohti, ainakaan meille ei enää olleet häiden jälkeen tulossa ;) Ne patjoilla varustautuneet oli myös koko viikonlopun pe-su ja olisi varmaan jääneet pidemmäksikin, mutta meillä miehen kanssa alkoi työt. Mun vanhemmat jäi meille lastenvahdeiksi vielä seuraavaksi alkuviikoksi, niin olisihan tuota seuraa tietty sukulaisille ollut. Ei vissiin ilenneet kuitenkaan jäädä, kun ei oltu edes kutsuttu. Hääkutsussa oikein oli majoitustarjous sovittuna, mutta kai noi piti sitäkin liian kalliina vaihtoehtona.
10
Voisin nukkua myös vapaaehtoisesti teltassa.
Mutta yhdessä kyläpaikassa meitä varten oli lainattu naapurista asuntovaunu pihaan. Saatiin nukkua rauhassa niin pitkään kuin haluttiin, eikä aikuisten höpötys häirinnyt nukkuvaa lasta illalla.
En todellakaan nukkuisi teltassa. Ehei. Enkä kylässä muutenkaan. Eli hotelliin menemme aina. Ja jos ei rahaa niin pysytään kotona.
Niin kuin nyt nuo häävieraat. Mutta jos meille tulisi vieraita kylään eikä mitenkään mahduttaisi kaikki sisätiloihin, niin toki majoittaisin vieraat omaan makuuhuoneeseeni ja painuisin itse sinne telttaan. Musta on vähän hassua laittaa vieraat telttaan ja itse nukkua mukavammin.
Eipä silti; teltassa nukkuminen olisi lapsille varmaan kiva seikkailu. Itse hämmästelisin mielessäni, mutta menisin lapsineni silti telttaan ja nukkuisin varmaan hyvin.
Lapsetkin 1v ja 3v olisivat varmasti innoissaan. Mies ehkä vastustaisi, mutta suostuisi kuitenkin=) Vain hienoperseet majoittuu hotelliin kesällä....;)
Ensi kesänä lähdetään lasten kanssa viikoksi telttailemaan ja nautitaan luonnosta! Suosittelen lämpimästi kaikille!=)
Tuskin olisi kovin kiva seuraava päivä.
Jos tilasta olisi puutetta, niin järkkäisin telttamajoituksen lapsille. Lapset tykkäisivät takuuvarmasti.
Jos on talossa ahdasta, niin on ahdasta, minkäs teet.
Onko nyt hienohelma ap:llä mennyt hernulit nenukkaan, kun on käly tuupannut teltan pystyyn ja opastanut sinne nukkumaan?