Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäpä jos emme koskaan saakkaan lasta?

Vierailija
26.08.2007 |

Hulluahan tämä pohtiminen on mutta jos emme koskaan saakkaan sitä niin kovasti toivomaamme kääröä?

yritystä ei ole takana kuin 8 kk mutta aina välillä iskee kauhea paniikki... Mies ei oikein jaksa tukea kun ei ihan täysin taida ymmärtää mieleni liikkeitä. Miehelle lapsen saanti ei koskaan ole ollut niin tärkeää kuin minulle.

Mies tossa jo sanoi että mennään teteihin jos se jotenkin rauhoittais mun mieltä.... mutta totta puhuen en uskalla, jos vastaukseksi tuleekin, ettemme voi omaa lasta saada! Mitä sen jälkeen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esim. ettet ovuloi. Siihen voi auttaa se, että syöt clomifeniä 5 pilleriä kierron aikana ja hups, oletkin raskaana. Tai sitten vika on suurempi, mutta sitä suuremmalla syyllä ongelma kannattaa selvittää, koska silloin luomuyrittäminen on täysin turhaa ja teillä menee vain kallista aikaa hukkaan.

Kauanko teillä on yritystä takana. Meillä oli 1½v kun syy lapsettomuuteemme selvisi miehen siittiöistä. Oikeastaan se oli helpotus kun sitten tiesi, ettei turhaan tarvitse stressata oikeita yhdyntäaikoja jne. Sai elää rennommin. Hoidot oli sitten tietysti asia erikseen, muttei nekään nyt niin kamalia olleet.

Oikeasti, todella kannustan teitä hakeutumaan tutkimuksiin jos yritystä alkaa olla lähemmäs vuosi. Ihan turhaa venyttää sitä pidemmälle jos kerran asia stressaa sinua. Nyt otatte selvää mistä kiikastaa ja jos jotain löytyy niin sitten saatte siihen apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua helpotti lapsettomuutemme aikana ajatus siitä, että jos emme saa luomulasta niin sitten adoptoimme. Emme koskaan murehtineet sitä, että jäisimme kokonaan lapsettomiksi.

Vierailija
4/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätte tuskin lapsettomiksi. Lääketiede on sen verran kehittynyttä nykyään. Jos sinua huolestuttaa ja rahaa riittää, voittehan mennä perustutkimuksiin yksityiselle klinikalle (julkiselle ette pääse vielä).

Mekin mentiin puolen vuoden yrityksen jälkeen (tosin mulla siis ongelmia menkkojen kanssa eli tulivat miten sattuu) ja kun vikaa ei löytynyt, jäätiin rauhassa odottelemaan luomuraskautta.

No, sitä ei kuulunut, joten nyt ollaan sitten hoidoissa ja ihan positiivisin mielin.

Vierailija
5/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei omaa niin sitten lapsettomana!

Vierailija
6/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittämälläei ole yritetty mutta saa tulla jos on tullakseen. Noin ajattelin. Nyt odotan kutsua Naistenklinikalle.

Vierailija
7/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kommentti tällaisessa ketjussa voi naurattaa minua =). Mulla siis lapsettomuustausta itsellänikin, mutta hoidoilla saanut kaksi lasta. Neljä vuotta yritystä ja kolmannella hoidolla tärppäsi sitten. En tiedä missä olisin jos en olisi lapsia saanut, haudassa varmaan.

Vierailija
8/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimuksiin, jos olette 8kk ovisaikaan lasta yrittäneet. Hoidoilla saa 80 prosenttia lapsen. Tietysti hoidot voivat olla raskaita, mutta teidän tapauksessanne kyse voi olla vaikka vain pienestä hormonipuutoksesta, joka on helppo korjata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän