Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
2v: ihanat leikit
26.08.2007 |
Tuodaan jo äidille leikkikahvit yms. Ihania haleja ja suukkoja. Mulla kaksoset :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei toivoakaan että saisin ikinä tehdä mitään itsekseni. Lelut pölyttyy laatikossa, kakara riippuu lahkeessa ja haluaa tehdä sitä mitä minäkin ja jos ei halua tehdä sitä mitä minäkin niin riehuu.
(Kärjistetysti. Purin tässä vähän turhaumia taas yhden paskan aamupäivän jäljiltä. Ehkä päivä paranee unien jälkeen.)