Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs teet jos naapurin 4v kasvattamaton lapsi räkäsee sua?

Vierailija
26.08.2007 |

Ja etenkin jos se tekee sen sun lapsen synttärikutsuilla, jossa on vain lapsivieraita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin laittanut lapsen jäähylle ja mikäli olisi siellä niskuroinut, niin ilmoittanut vanhemmille, että tän lapsen juhlat loppui aikaisemmin kuin muiden, voi tulla hakemaan heti.

Vierailija
2/6 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saattanut sanoa, että sinulla on aikaa pyytää anteeksi siihen asti, että mä lasken kolmeen ja pistänyt pyyhkimänä räkänsä, jos sellaista oli näkyvissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
4/6 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti!

Vierailija
5/6 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaa ja haistattelee, hajotti juuri grillin yms.. Tekisi mieli taluttaa poika kotiin ja kertoa vanhemmille tapahtuneesta, mutta tiedän nämä vanhemmat eikä heitä kiinnosta. Joka toinen sana aivan arkikielessä näillä vanhemmilla on vittu, kotiin on takaisin muuttanut myös perheen 26-vuotias esikoinen (työtön, alkoholisoitumassa kovaa vauhtia) ja asiat muutenkin retuperällä. Että tällaista, ei voi vaikuttaa mihinkään, kun vanhemmat on perseestä.. :(

Vierailija
6/6 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun itsekin asuinalueella jossa joitakin aivan käsittämättömän huonosti kasvatettuja lapsia.

Itse sanoisin hyvin tiukasti että noin ei meillä tehdä eikä kenenkään päälle syljetä ja laittaisin lapsen jäähylle minuutiksi pariksi. Ongelmana tietenkin jos lapsi on niin huonosti kasvatettu ettei ymmärrä.... Anteeksi pitää pyytää joka tapauksessa.

Ja keskustelisin vanhempien kanssa. Oletan että vanhemmat eivät olleet paikalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän