Loputon halu
Hei, onko kellään muilla naisilla ollut samaa " ongelmaa" raskauden aikana, haluttaa yötä päivää???
Olen kyllä aina tykännyt seksistä, mutta nyt raskauden aikana tämä haluaminen on saanut jo ihan uudet mittasuhteet ja töissäkin tulee jo välillä niin levoton olo, ettei jaksa keskittyäkään mihinkään kun lasken vain tunteja että pääsen kotiin miehen hoideltavaksi. Iltaisin mieheni ollessa töissä hoitelen itse itseni mutta jo muutaman tunnin päästä kun mies tulee kotiin, olen taas valmiina odottamassa kuin partiopoika. Miehelläkin huvittaa kun laittelen jo aamulla töistä viestejä et meillä sit pannaan kolmelta, oletko kotosalla?? Aloitettakaan mies ei ole ehtinyt tekemään yli kuukauteen kun olen itse kimpussa vähän väliä, toisaalta kaipaan sitäkin, mutta kun olen niin malttamaton...
Tuntuu ettei päässä pyöri oikein mitään muuta kuin seksi, tältäköhän miehistä tuntuu...? :D
Kommentit (3)
Ajatus seksittömästä jatkosta tuntuu kyllä ainakin tällä hetkellä todella karsealta...
ap :)
Vierailija:
Mulla on ollut aika sama tilanne kaikissa raskauksissa. Ja valitettavasti imetyksen ajan se on ollut lähes täysin poissa.. Viimeisen raskauden aikana mies sanoikin että nyt on 9kk aikaa naida vuoden edestä..
Mulla on ollut aika sama tilanne kaikissa raskauksissa. Ja valitettavasti imetyksen ajan se on ollut lähes täysin poissa.. Viimeisen raskauden aikana mies sanoikin että nyt on 9kk aikaa naida vuoden edestä..