Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ihan junttia viedä ulkomailla asuville ystäville " vauvalahjaksi" ...

Vierailija
25.08.2007 |

eli ystävä vasta raskaana asuvat espanjassa, mutta menemme vierailulle ja mulla olisi ylimääräisenä kaapissa seuraavat uudet tuotteet: vau-kirjan tutustumispaketti eli 2 pehmo/helistinkirjaa ja vauvan kovakantinen luukkukirja, liberon yövalo sekä bonakeräyksestä saatu baby einstein-kirja. Olisiko junttia viedä ne heille lahjaksi tulevaa vauvaa varten? Vauvan synnyttyä sitten lähettäisimme jotain muuta postitse.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä tuollainen paketti kuulostaa, oli sitten suomimamma tai ulkomamma - ainakin mun mielestä. Mua ällöttää lahjoissa sellainen summameininki. Itse ostan paljon esim aleista eikä mua yhtään nolota. Eikä haittaa vaikka meille joku antais tuollaisen vauvapaketin, kiitollinen sellaisesta olisin :)

Vierailija:

vau-kirjan tutustumispaketti eli 2 pehmo/helistinkirjaa ja vauvan kovakantinen luukkukirja, liberon yövalo sekä bonakeräyksestä saatu baby einstein-kirja.

Vierailija
22/22 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiva juttu olisi myös esim. uusin vauva-lehti. Täällä on paljon espanjan kielisiä vauvalehtiä, mutta tuntuvat minusta vieraammilta, kuin suomalaiset (vauva tai kaksplus). Sellainen olisi kiva yllätys!

Ja muutenkin, ei nyt raskauteen liity, mutta vie ystävällesi jotain muitakin suomalaisia lehtiä, jos sinulla sattuu olemaan. Ne ovat kullanarvoisia.

Saako kysyä, oletko tulossa aurinkorannikolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä