Miksi sinusta Olivia-lehti on hyvä? ev
Kommentit (8)
muttaolenkin tällainen Kodin kuvalehti -täti
on vastinetta rahalle, monesti lehden saa muutamalla eurolla ja sivuja riittää.
Olen ostanut Oliviaa irtonumeroina, koska lehden saa melkein aina hintaan 3,90. Ensimmäinen numero viime helmikuussa lumosi minut, sen jälkeisen sisältö oli yhtä höttöä, sitten taas hyvää jne. Nyt myynnissä on todella huono Olivian numero.
mutta kaikkiahan on mahdoton miellyttää ;)
Minua kiinnostavia juttuja, almost kaikki.
Mutta myönnetään, ettei tämä viimeisin numero nyt ihan parhaasta päästä ollut.
noin useita eri naistenlehtiä. Kilpailun täytyy olla kovaa eivätkä kaikki varmastikaan pysy siinä mukana. Alehinnoittelulla (3,90) pyritään saamaan lehdelle uusia lukijoita, jotka ostavat lehden seuraavallakin kerralla tai tilaavat lehden sen alelehden sisällön perusteella. Näin ollen alelehti kannattaakin tehdä oikein hyvin, jotta uudet lukijat kiinnostuvat lehdestä ja ostavat seuraavan lehden lähes kahdeksan euron normaalihinnalla. Normaalihintaiseen lehteen ei sitten välttämättä olekaan panostettu yhtä paljon.
Tämä siis vain mun pohdiskelua. Uuten Olivian numeroon en ole tutustunut. Yhden 3,90 lehden olen aiemmin ostanut ja se oli mielestäni ihan ok.
toimitettuja, muotikuvat kauniita, haastateltavat mielenkiintoisia. Riittääkö syiksi?
ostin tänään ekan ja taatusti myös vikan kappaleen tuota lehteä, enkä voi kuin ihmetellä, miksi se joku aika sitten sai täällä kovat kehut.
Eihän siinä ole kunnon pitkiä juttuja oikeastaan ainuttakaan, aivan pisin juttu oli 2 sivua, ja sekin jostakin Kirsti Paakkasesta (evvk), toinen jostakusta pariisilaismuijasta ja yhden sivun seksijuttu, jossa ei siinäkään niin mitään uutta.
Loppu lehdestä oli mainoksia tai ns. muotijuttuja, eli isoja kuvia ja niissä lyhyt KUVAteksti eikä juuri muuta. Ja uskomattominta on, että lehti maksaa lähes 8 euroa kappale. Kuka hullu tuotakin tilaa? Ruokaohjeitakin oli vain nimeksi, ja niissäkään ei mitään toteuttamisen arvoista.
Lehti on aivan perseestä!
-ap-