Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosipäivästä...

Vierailija
25.08.2007 |

Onko muilla miehiä jotka vähät välittää. Itellä kiehuu ja kovasti kun mulle se merkkaa ja miehelle ei sitten yhtikäs mitään. Huomenna sellanen olis mutta nyt jo tiedän että se menee niin et ukko makaa krapuloissaan makkarissa koko päivän, sen kun oli pakottava tarve lähtee radalle tänäänkin, eilen oltiin jo yhdessä. Jos täällä on miehiä jotka samanlaisia kun mun mies niin olisin teidän vastauksista erittäin kiitollinen. Muidenkin vastaukset on tervetulleita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/3 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..edes jotakin. Vai oonko ainoo jolle asia on merkittävä. Meillä kun ei ole kihla/hääpäivää jota vois juhlia.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei kyllä ole oikeastaan taidettu koskaan juhlistaa mitenkään erityisesti. Ei ole sellaista tarkkaa päivääkään missään ylhäällä, kun pikkuhiljaa alettiin seurustelu. Suunnilleen siis tiedän että piakkoin ollaan 8 vuotta oltu yhdessä (ei olla kihloissa eikä naimisissa). Välillä kyllä olen todennut että sitten kun kymmenen vuotta napsahtaa täyteen niin lähdetään johonkin tosi kauas matkalle. Mun mielestä arjessa se rakkaus näkyy, ehkä sitten jos menis naimisiin niin hääpäivä olisi " se juttu" . Kyllä mun mies synttärini ja nimpparini huomioi. Ja vaikka naistenpäivänä tuo kukkia. Että näin meillä, ihan hyvin omasta mielestäni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän