Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko raskaustesti näyttänyt kenelläkään negaa..

25.08.2007 |

..vielä kuukautisten poisjäämistä seuraavana päivänä, vaikka olette olleetkin sitten raskaana?

Mulla näytti testi negaa tänään. Oli Acon10 eli hyvä testi.. Eilen olisi pitänyt kuukautisten alkaa, mutta ei kuulu. Yleensä kierto ollut tarkka, mutta viime kuukautiset tuli eka kertaa imetyksen jättämisen jälkeen. Se voi kai sekoittaa vielä kiertoa.. Mua huimaa ja oksettaa oikeasti, jos nämä ei ole raskausoireita, niin sitten on joku muu vialla. Nämä ei nyt ole valeraskauden tai mielikuvituksen tuotetta.

Kylläpä suretti tuo nega ja sit kun on niin huono olokin :( Niisk..

NeitiSipsu

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ekaa odottaessa oli niin ja sama tätä tokaa plussatessa. joten voi hyvinkin vielä muuttua plussaksi! toivotaan parasta! :) t.VadelmaMama

Vierailija
2/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa sulla tuli vielä nega ja milloin plussa VadelmaMama? Kiitos vastauksesta.

NeitiSipsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti vielä neljä päivää menkkojen alkamispäivän jälkeen negaa. Seuraavan kerran testasin vasta n. kymmenen päivää menkkojen alkamispäivästä ja plussa tuli. Eilen ultrassa selvisikin syy eli siis hedelmöitys oli tapahtunut vasta puoltoista viikkoa myöhemmin. Toivoa siis vielä on:)

Vierailija
4/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menkat oli 5 päivää myöhässä. Testailin negoja melkein joka päivä sitä ennen. Nyt ultran mukaan vauva on 4 päivää laskettua aikaa myöhäisemmässä.

Vierailija
5/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset olivat jo 2 viikkoa myöhässä. Myöhemmin selvisi, että hedelmöittyminen oli tapahtunut ihan kierron viimeisinä päivinä.

Vierailija
6/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kaikille ihanille vastaajille! Mä jään odottelemaan plussaa tai menkkojen alkua. Pikkuisen siis saattaisi olla vielä toivoa jäljellä :) Kauankohan maltan odottaa ennen ensi testiä, jos menkkoja ei näy..

NeitiSipsu

Vierailija
7/7 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kuukautiset, olipa pitkä kierto!!. Olin tosi tosi onnellinen, koska olin jo ehtiny teastata yhden negan lisää ja jo tiesin, että en ihan varmasti ole raskaana. Nytpä päästään uuteen yritykseen :)

Sipsu kp 1/nykyään??