Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia pienistä häistä?

Vierailija
25.08.2007 |

Me ollaan tässä miehen kanssa harkittu, jos pidettäs sellaset ihan pienet häät. Vieraita 20-30 henkilöä.

Oletteko itse olleet noin pienissä häissä vieraana tai morsiamena?

Millasia fiiliksiä on jääny?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Lämpimät, ihanat, intiimit. Ei mitään pakkopullaa. Lyhyt seremonia vanhassa puukirkossa, loistava häälounas majatalossa maalla. Ei mitään ärsyttäviä leikkejä sun muuta, molempien isät pitivät puheen, ja jotain pientä ohjelmaa keksitty. Aivan ihanaa! Omat häät aion myös suunnitella samalla kaavalla.

Suosittelen!

Vierailija
2/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siunaustilaisuudessa ja oli minusta vallan mainio tapa tahtoa. Ei edes stressiä pukannut, kun kenenkään ei tarvinnut jäkittää toisiaan.. Suosittelen lämpimästi. :)

Tietenkin jotkut haluavat kovasti huomiota, niin sitten on pidettävä mahtihäät..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin isot häät, joissa hukkuu tuntemattomaan väenpaljouteen.

Vierailija
4/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse asiassa ennen halunnut isot häät, mutta jotenkin on alkanut tuntumaan ettei se enää miellyttäs. Ahistaa jo valmiiksi esim. se että ketä kutsutaan jne. Jos ois ihan pienet häät niin vois vaan sanoa kaikille sitten että perheen parissa juhlittiin..

ap

Vierailija
5/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu vaan sitten jälkikäteen selittelemään niille, jotka jäivät ilman kutsua.

Vierailija
6/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisuku (perhe, siis isä, äiti, siskokset perheineen/aveceineen, isovanhemmat), parhaat ystävät. :)

Ei ap, vaan nro 2

Vierailija
7/7 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen niin että on helpompi sanoa se, että perhepiirissä vaan kuin selitellä jotain muuta..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä