Minkä nimisiä nukkeja teillä oli pienenä?
Mulla oli Lauri ja toisten tyttöjen kanssa aina tapeltiin kenen nukke saa olla Marianne :)
Kommentit (19)
Minna, Jaana ja Leonoora. Olen syntynyt vuonna -71.
se oli mun pikkuveli! Olen ainoa lapsi ja toivoin hurjasti pikkuveljeä.
Ja Pirkko ja Merituuli (tuon kirjoitusasusta en ole ihan varma...)
Eemeli, Tuula, Veera, Anneli, Nelli, Lyyti, Anni...Tuula oli eka oikea nukkeni. Eemeli, Anni ja Veera ovat tallella vieläkin ja vm-76
Paavo oli noiden kaikkien muiden nukkien aviomies ja se oli ainoa poikanukkeni. Olen syntynyt vuonna 1981 ja nuo nuket olivat minulla noin 2-3 vuotiaasta 7-vuotiaaksi asti, jolloin äiti heitti ne roskiin, koska menin kouluun ja olin äidin mielestä liian iso
leikkimään.
ja sitten Noora Karoliina Petronella Adele Adelaide Josephine Margaret Elisabeth, joka oli suosikkinukkeni. Keräsin sille kaikki ihanat nimet jotka tiesin, nuo kolme viimeistä ovat Pikku Naisia kirjasta (opin aikaisin lukemaan).
Tiina on mulla tallessa vieläkin. Olen vuosimallia -72
Ja kyllä, asuin lapsena ulkomailla.
nuket Elsa, Esmeralda ja Angelika
Barbeilla oli sitten " hienoja" nimiä tyyliin Charlotta jne. Lempibarbini oli nimeltään Kristiina Aho. (-75)
Toinen oli Katariina, se oli kaunein nimi, jonka tiesin.
vm. 82
yksi nukke vain oliu 70-luvulla....
Vähän isompana leikittiin posliininukeilla, jotka olivat Sara Camilla ja Rebecka.
Mulla oli myös Hiirulainen ja Pantteri-pehmot, joita työntelin ihanissa kullanvärisissä nukenvaunuissa. Sitten oli kankainen Molla-Maija, jolle piirsin tussilla pimpin ja sieltä tulemaan pissaa. Äiti heitti sen pois, kun näki.
Paljon oli nukkeja mutta suosikit ja ainoat nimetyt olivat Ulla, Leena ja Mari.
Ulla meni vähän pilalle kun sillä oli vesirokko, piirsin punaisella tussilla pisteitä joka puolelle.