Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret äidit taitavat nykyisin olla todella lapsellisia.

Vierailija
19.10.2008 |

Täällä olevien kirjoitusten oletan olevan nuorten naisten tekeleitä enimmäkseen. Ja äitejäkin varmaan suurin osa. Ja jutut ovat kuin teini-ikäisillä konsanaan. En minä parikymppisenä ollut noin pentu enää. Miten lapsi voi kasvattaa lasta? Eikö kiusaamiseen taipuvainen ja kovin lapsekkaasti ajatteleva kakara tee lapsistaankin turvattomia tulevia koulukiusaajia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tätä av:ta kannata ottaa liian vakavasti, täällähän useimmiten mammat vaan vähän päästelee höyryjä ulos. Asiallisempaa keskustelua haluava voi sitten mennä muille palstoille. Itse olen kyllä täälläkin törmännyt myös hyviin aiheisiin ja kirjoittajiin.

t. "nuori" äiti 36 v.

Vierailija
2/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin nuori äiti 18-wee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kettuilevat äidit ovat ihan normaaleja ihmisiä - kuten minäkin, jopa erittäin suosittu ja pidetty ihminen. Suorapuheinen olen oikeassakin elämässä, mutta tosin en yleensä hakeudukaan niin tyhmien ihmisten seuraan, mihin täällä törmää.

Täällä ollaan anonyymejä, joten ei tarvitse hienostella. Itse en ole muuten koskaan loukkaantunut mistään saamastani kommentistani. Mistähän johtuu?

Vierailija
4/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olette juuri niitä tyhmimpiä täällä?

Vierailija
5/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kettuilevat äidit ovat ihan normaaleja ihmisiä - kuten minäkin, jopa erittäin suosittu ja pidetty ihminen. Suorapuheinen olen oikeassakin elämässä, mutta tosin en yleensä hakeudukaan niin tyhmien ihmisten seuraan, mihin täällä törmää.

Täällä ollaan anonyymejä, joten ei tarvitse hienostella. Itse en ole muuten koskaan loukkaantunut mistään saamastani kommentistani. Mistähän johtuu?

Vierailija
6/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on asiallisia, mutta osa niin kovin lapsellisia.

Vierailija
7/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan typeriä.

Vierailija
8/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vain tällaisilla palstoilla se toinen puoli tulee korostetusti esille.

Vierailija
9/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut meistäkin voivat olla aivan fiksuja! Uskokaa pois!

Vierailija
10/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli ei edes välttämättä ole nuoria vaan +30 ekonomeja... niinkun täällä tuntuu jokatoinen olevan.. tai joku muu ylempi hieno koulutus... Ja kerta näitä täällä piisaa, niin myös he todennäköisesti kirjoittavat myös niitä typeriä kommentteja...

Vierailija
11/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä täynnä kirjoitusvirheitä tyyliin: pitäis päästä lomalla thaimaaseen mut kun mies työtön ja mä kodin hoidon tuellä. saakohan sossusta matkarahaa kun lapsillekkin olisi kiva päästä vähän erillaiseen ympäristöön?

Eli syy ilkeilyyn ovat tyhmät aloitukset.

Vierailija
12/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun muun mielestä. Sun kommentti oli mun mielestä typerä.

Vierailija
13/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti. Itse en halua koskaan olla mikään tosikko aikuinen.

Vierailija
14/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki parikymppiset ole bilettäviä vosuja eivätkä kaikki nelikymppiset kunnollisia. Minä olin 22 ja elän kuin nunna!

Vierailija
15/15 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka jatkuvasti kiroilevat tekstissään. Mikä ihmeen tarkoitus sillä on? Eivätkö nämä ihmiset muutoin osaa itseään tehostaa? Erityisesti ihmetyttää ne äidit, jotka täällä kiroilee? Millaisia äitejä kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme