Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cecilie Westh, mistä saa talvihaalaria?

24.08.2007 |

Joku kehui täällä löytäneensä nettikaupasta Cecilie Westhin ihanan talvihaalarin? Mistä nettikaupasta, haluaisin nähdä kuvan?

Jos joku on kyseisen merkin talvihaalarin jo saanut, niin millainen se on kooltaa Reimateciin verrattuna?

Ne Reimatecit ei nyt iske millään. :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koot ovat mielestäni ainakin näissä pienten tyttöjen, 80-92cm, vaatteissa täysin paikkansa pitävät. Mutta toki tarvitsee muistaa, että jo vaatemerkin sisällä aikamoisia mitoituseroja eri mallien välillä.

Mutta on ne vaan sööttejä vaatteita, käyttö sitten näyttää laadun.

Vierailija
2/23 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

jaksaisitko mitata C W:n ostamiesi vaatteiden kokoja? Jollainen nettisivuilla annetaan vain ikavuodet (1v, 2v) ja joillain sitten etta 1v olisi 80 cm. Kiinnostaisi tietaa vahan mittoja. En voi myyda eteenpain vaaran kokoista, kun en asu Suomessa.

kumartaen kiittaen jos jaksat vaivautua

t. yksi kiina-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath…

Itse olen nuo samaiset vaaleanpunaiset ja ruskeat nähnyt tytöille muissakin verkkokaupoissa. Mietin että tilaisin pienimmilleni, mutta haluaisin mielelläni nähdä livenä tai kuulla käyttökokemuksia ensin.

Vierailija
4/23 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa kyseinen merkki on kuulemma hyvinkin suosittu, mulle tuntematon. Ajattelin kokeilla, koska haalari näytti kivalta ja erilaiselta :) Laatukin tiedustelujen mukaan vaikuttaa olevan ok.

Vierailija
5/23 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielettömän suloisia ovat ja laadukkaita. Voisin sanoa itseäni jopa faniksi :) Värit on uskomattoman kauniita. Haalareista en tiedä, kun niistä ei ole kokemusta, mutta muiden vaatteiden perusteella uskaltaisin luottaa merkkiin :)

Vierailija
6/23 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi söpö joo, mutta jotenkin tehty kaupunkikäyttöön ja meillä ei haalareissa kaupungilla hengailla :) Hmm ja kun katsoin kuvia...Cecilien omissa kuvissa lapset on tosi söpöjä vähän yli-isoissa haalareissa... haalareissa on suorat lahkeet ja hihat, joten ulkohaalarina nuo kuluu ja likaantuu täysin, jos ottaa noin ison kuin kuvissa. Taas tuolla suomalaisen nettikaupan sivuilla on kuvia missä on suhteessa lapsiin pienemmät haalarit päällä ja ne näyttääkin sitten jo siltä, että ei kiitos...ihan kuin lapsi olisi kasvanut jo aikoja sitten haalarista ulos.

Vierailija
7/23 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tuon mallinen haalari, esim. ilman jalkalenkkejä, soveltuu parhaiten vaunuhaalariksi. Sääli, olisi ollut hauska muuten 1,5-vuotiaille.

Vierailija
8/23 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jä tilasin haalarin. Päädyin ruskeaan, siihen vaan pitää hommata söpöt vaaleanpunaiset asusteet. Ja ruskeassa ei käytönjäljet ole niin silmiinpistäviä kuin vaaleassa. Tyttöni on 3-vuotias, joten niitäkin varmaan tulee ;) Ja itse asiassa kun vertaan hintaa Tanskan nettikauppoihin tämä haalari oli hivenen halvempi. Tietty kurssi saattaa vaikuttaa.

Vierailija
9/23 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa Cecilie Westhin haalareiden ja takkien koosta,ovatko yleensä pieniä vai reiluja?

Vierailija
10/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.ipanalle.fi, siellä oli ainakin yksi ylisöpö tyttöjen mekko ja sitten saman tyylisiä myöskin Tanskalaisin Phister ja Philina mekkoja ja paitoja...syötävän ihania!

Vierailija
11/23 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain vihdoin tilaamani takin ja haalarin, ja kyllä kannatti odotella :) Koot ovat mun mielestä aika reiluja, aika lailla samaa kuin esim. Reimalla. Mutta paaaaljon kauniimpia!

Vierailija
12/23 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin ilman kasvunvaraa lapsen kokoa vastaavan.

Vierailija
13/23 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kyllä kyseinen merkki uuden, ja uskon myös uskollisen, fanin. Itselläni jäi ulkovaatteet ostamatta (kovaa teki), mutta tilasinpa läjän trikoita ja paitoja. Ja kesäksi ihanan prinsessamekon.

Enpä malta odottaa, että postia tulee. Angelinako, jos mahdat tätä vielä lukea, onko nuo sisävaatteiden koot millaisia? Vastaako kokoaan? Tilasin kuitenkin vielä seuraavassakin koossa, kun oli tyyliltään sellaisia, että enpä usko ihan helposti kyllästyväni.

Iiksääks, ihankuin lapsena karkkipäivänä :D.

Vierailija
14/23 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tainneet tilata Phister & Philinaa, jos " läjäpäin" tuolta tilasitte. :O Ei sinänsä, että sillä mitään merkitystä olisi, mutta itsekin C.W.-fanina inostuin ensin, kun luulin tämän perusteella että siellä on isokin valikoima vaatetta.

Vierailija
15/23 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ovat yleisesti ottaen reiluja. Riippuu taas mihin vertaa. Edelliselle tiedoksi, että uskon hannahton tilanneen suoraan Tanskasta. Mitä takkeihin tulee, niin tosi reipasta kokoa ovat. Tilasin tytölle joka täyttää kohta kolme. Mittojen saamisen jälkeen otin lopulta koon 92cm ja se on aavistuksen reilu. Telttaa kun en halunnut. Reimalta meillä on talveksi myös koko 92cm...joten aika reiluja ovat.

Vierailija
16/23 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, ettei tullut liian pieniä sitten missään tapauksessa tilattua. Ja tuo nuo isomman koon vaatteet ovat sellaisia, ettei haittaa laisinkaan vaikka vasta kesällä ovat sopivia.

Juu, minä tilasin suoraan Tanskasta ja ihan Cecilie Westhiä. Siellä monessa webbikaupassa tosi kivat valikoimat. Sääli taas antaa kaikki rahat ulkomaille, mutta minkäs teet, kun suomalaisista ei tunnu löytyvän.

Vierailija
17/23 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania vaatteita ovat tosiaan :=)

Vierailija
18/23 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tälläiset kuin http://www.butik-bambino.dk/ (löytyy myös esim. Ticketin haalareita, siksi oikein näppä muutenkin ;). Ja sitten prinsessebutikken.dk. Lämpimästi voin suositella molempia. Ja löytyyhän ko. merkkiä vaikka mistä tanskalaisista saitista, mutta noilta saattui löytymään sitten " kaikkea muutakin" , mitä nyt syksyyn ja talveen haikailtiin.

Vierailija
19/23 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kokemuksia? Itse sain jo tilaamani haalarin (jota en muuten tilannut Tanskasta vaan Suomesta ja postimaksu oli 0e!!) Tuli siis huomattavasti halvemmaksi. Katsoin noita tanskalaisten hintoja ja ne ovat jopa vähän kalliimpia kuin mitä esim. Kuperkeikka myy. Ja siihen vielä postit päälle! Itse ostan mieluummin kotimaisesta kaupasta, kun sellainen kerran on! Sitten tuo Metoo, nekin näyttävät hauskoilta! Millaisia ovat laadultaan?

Vierailija
20/23 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan paljon tanskalaisista nettikaupoista vaatteita, ihan vain pakosta, koska suomalaisissa nettikaupoissa ei ole kuin pienemmille vaatteita. Jos aletaan katsomaan 116 tai 122 cm kokoiselle niin täällä ei ole valikoimaa :( Kuperkeikassa on tasan yksi Cecilie Westh mekko meidän tytölle ja siihenkin tulee postimaksut päälle kun summa ei ylitä 70 euroa.

Minun kategoriassa suomalaiset ja tanskalaiset nettikaupat eivät pysty millään kilpailemaan keskenään! Meillä suosikkimerkkeinä on juuri Cecilie Westh, Kammakarlo, Ticket, Mini A Ture... Tanskasta saa yleensä kaikkia merkkejä samasta kaupasta! Ja jos tilaan 100-200 eurolla kerralla niin 10-15 euron postikulut eivät ole mielestäni paljon!

Toki toivoisin, että suomalaisiinkin nettikauppoihin tulisi enemmän valikoimaa, varmasti saisivat minusta vakioasiakkaan =)