Paljonko teille tuli lapsilisiä tänään?
Kommentit (13)
Täällähän tämä työ sujuu netissä surfaten...
Lapsia on viisi, mutta yhdestä en enää saa, ja toisestakin loppuu pian.
Hitto, kun yhteiskunnan täytyy maksaa lapsilisää kaltaisillesi ihmisille jotka eivät a) tarvitse sitä rahaa tai b) arvosta sitä.
Sillekin rahalle olisi kyllä muita oikeasti tarvitsevia.
Summahan on vakio. Voisit kysyä, montako lasta, ja oletko yh...
Mutta olisiko siinäkään mitään järkeä?
100¿,mutta se napsahti tytön tilille joten minulle 0¿.
Jokaisella on siihen oikeus! Mullekin vanhemmat säästivät kaikki lapsilisäni , ja opiskelemaan lähtiessä oli kiva kun ei tarvinnut odotella opintotukipäivää. Vieläkään en ole tietoinen mikä päivä opintotuki ntulee. Käytin siis opiskeluaikana lapsilisiäni elämiseen ja muutamiin matkoihin. Pystyin keskittymään opiskeluihin kun ei tarvinnut kituuttaa makaronilla ja tonnikalalla. Kyseisiä rahoja on jäljellä vieläkin, koska olen käyttänyt niitä erittäin säästeliäästi.
Nyyh, esikoinen täytti viime kuussa 17 v ja hänestä loppui, vaikka nyt sitä juuri tarvittaisiin, kun lukioon menee niin paljon rahaa.
Olen työssäkäyvä yksinhuoltaja ja valitettavasti täytyy olla tietoinen lapsilisistä.
Mutta paljos tosta yhestä saa, jotain 100 euroa?
aavistustakaan. Lapsilisä kertaa 2 ja kai joku kuntalisä päälle. Muutama satanen?
Ihanaa olla työssäkäyvä palkansaajaäiti - ensimmäistä kertaa vuosiin en ole muistanut vahtia lapsilisäpäivää.