Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~::~ SyysSissien perjantain pakinat ~::~

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikarapolska:

Apinaemo, uskoisin, että itse todennäköisesti pyytäisin mukaani hyvän ystäväni tai omaiseni esim. siskon synnytykseen, jos oma mies ei jostain syystä pääsisi. Jotenkin halu jakaa noin merkittävä tapahtuma elämässä jonkun läheisen ja turvallisen ihmisen kanssa olisi mielestäni varmasti tärkeää.

Minäkään en haluaisi yksin synnyttää vaan kyllä pyytäisin esim. siskon tai jonkun läheisen ystävän mukaan. Muistelen vaan viime synnytystä, jossa meinasi jo paniikki iskeä, ja oli tosi hyvä, että oli joku, joka kutsui hoitajia apuun...

Mikähän tämä kummallinen lievä huono olo on? Onko muilla? Tuntuu, että ei tee mieli syödä mitään muuta kuin jotain ihan kevyttä, hedelmiä ja jugurttia tms. ja vähän etova olo on koko ajan... Ihan kuin hajuaistikin olisi taas herkistynyt... Omituista!

sparven ja pikkutiainen rv 38+1

ps. ja Piiun poika on... aivan ihana... vauvakuume senkun yltyy...:):)

Vierailija
22/27 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei taas tietookaan suppareista! Hermot on kireellää ja oon kiukkunen kun ampiainen. Mies passitti mut iltapäivällä yksin shoppaileen kun tuli töistä. Täytyy myöntää, että vähän helpotti. En ymmärrä miksi hermostun pienestäkin vastoinkäymisestä ihan HIRVEÄSTI. Mies ilmoitti päivällä ihan asiallisesti, että valitettavasti joutuu huomenna töihin niin minä rähjäsin ja pihisin kiukkusesti! Hävettää oikeesti, että raivoon vähän väliä...kaipa se siitä helpottaa kun masustaan pääsee eroon. Alan oikeesti oleen ihan valmis jo luopuun mahastani ja ottaan vaavin vastaan...

Risella rv 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan välillä niin nopea.

Tosiaan joo aivan ihana söpöläinen.Onnea vielä kerran koko perheelle!

Apinaemo kyseli että kelpaisiko vain mies synnytykseen.Musta tuntuu että en kyllä muita tukijoita kaipaisi kuin mieheni.Jos jonkun muun ottaisin niin voisin ottaa siskoni joka vihdoin muutti Belgiasta suomeen mutta viime viikonloppuna sitten muutti kouvolaan(joten ei taitaisi keretä mukaan)Jos nyt sitten jotakin muita vaihtiksia vielä ajattelisin niin tämän lapsen kummitädin voisin ottaa mutta en halua kyllä edes ajatella kuin mieheni jakamaan tulevan koitoksen.

Enni kirjoitteli että mies oli sanonut että kun on raskaana ei tarvitse " niin joka suuntaan taipuakkaan" ,meillä ihan sama juttu.Mies sanoi viimeksi tänään että en ole vieläkään " hyväksynyt" olevani raskaana joten turha repiä pultteja että kaikki normaali toiminnot onnistu kun kaikki työt hoituvat kyllä vaikka en niitä itse pystyisi tekemään.Mutta oikeasti vi#¤%taa kun kaikki kaatuu miehen harteille,kiva olisi itsekkin pystyä jotakin tekemään.

Horoskooppi merkistä.minäkin olen odottanut saavani neitsyt vauvan ja nyt se raja on rikki.

Haikarapolskalla sitten tosiaan vika viikonloppu ennen vauvelia.Nauttikaahan.Varmasti kaikilla teillä jo ajatukset maanantaissa.Onpas jännät tunnelmat varmasti siellä.Ihanaa kohta teilläkin siellä pikkunyytti,niinkuin meillä kaikilla.

Näin tämä aika vaan tosiaan on mennyt...nopeasti mutta tämä loppuaika on kyllä aikast kärvistelyä.

On muuten ollut tosi ihanaa jakaa tämä raskausaika teidän kanssanne.

Minä jo mietin silloin kun aloin odottamaan että yksinkö pitää olla raskaana(siis ilman naisodotus seuraa)kun ei ole muita tuttuja ollut tiineenä mutta täällähän sitä ollaan sitten yhdessä odoteltu,kiitos=)))))

Nyt muistin perukoilta pompsahti että joku kyseli aiemmin siitä linea negrasta.

mulla on aiemmin ollut se vahvana ja 2 tyttöä,mutta nyt ei oo mitään vaikka tyttöä odotellaan ja toinen eroavaisuus on ollut se että mun napa ei ole nyt läppä vaan tuollainen tasainen napa.

Nukuin tänään parin tunnin päiväunet ja sitten ollaan oltu kaupoilla.100e sitä sai taas kulumaan(kannattais pysyä kotona!)

Ostin meille ohuemman tuplapeiton+uudet lakanat siis koko setti ja jotain muuta pientä..

Nyt on jalat ihan poikki ja selkä kipeä kauppareissuista,joten sohvalla taitaa mennä loppuilta.

Ihana aurinkoinen ilta tuli:)

Mieli on nyt parempi kuin aiemmin.Tuntuu olevan muitakin äkäisiä odottajia kuin minä.Hassua kun en aiemmin ole ollut näin hormoonien vietävinä.Tänään siellä jorvissa meinasi tulla itku ilosta kun siellä odotustilassa oli nuori iskä joka odotteli kätilöä ja olivat menossa lekkaussaliin ja isukki oli ihan hermonä ja täpinöissään:)Tosi liikuttavaa..

piiun vauvakin sai liikutuksen kyyneleen silmäkulmaan.

Ja hetken päästä ei taas tiedä minkä vitutus kohtauksen saan.

On tää tälläistä..

Mutta palaillaan taas.

Supisteluja vain kaikille niitä haluaville!!ja mukavaa illan jatkoa.

Vierailija
24/27 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska olo. Ihan kun raskauden ekat etovat olot ois tullut takaisin. Viime yön jälkeen lihakset (tai ne niiden kohdat :) ) oli kipeät, sormia myöten ja jotenkin tämä päivä on ollut vähän enenmmänkin kuin hankala. En oikein tiedä mitä tää on, otin tossa vähän vitamiinejakin, josko kroppa olis vailla jotain terästystä. Kauheesti olen kyllä yrittänyt olla reipas, mutta tuskan hikeä pukkaa... En tiä mitä tää on...

Mukavaa kuitenkin, että on perjantai. Lapset poissa kotoa, josko sais nukuttua hyvin ja pitkään, kun ei tarvi laittaa ketään kouluunkaan huomenna. Yleensä siinä tuppaa vaan käymään niin, että v*tuiks menee, kerrankin kun sais.

Anteeks, mammat, tää kauhee valitus, mutta mulla on nyt huono päivä. Toivottavasti teillä on ollut parempi.

Voikaahan hyvin!

Mammavirtahepo rv 38 poks (huippua :) )

Vierailija
25/27 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy taas pitää peukkuja pystyssä että nää kipeät supparit vielä jatkuu on sellainen olo ettei kellojakaan tarttisi tuijottaa!

Mammavirtahepo:jonkinlaista vatsatautia on liikkeellä.Mullekin tarttunut mieheltä etova olo,röyhtäisyt ja paukuttelut(So Lady).Miehellä alkoi ma tai ti ja illalla nousee lämpö ja oksettaa.Oisko sellaista..?

Toivottavasti sun olo helpottuu!!!!!!!

Me täällä tosiaan peukutellaan että päästäis kohta tosi toimiin.

Mut katellaan nyt sit taas.....................................................

Vierailija
26/27 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tänään luin että on syntynyt poika! Onnea Piiu ja perhe. Poika näytti kauniilta ja niin pojalta että! Eikös tässä mennä ihan " järjestyksessä" , kun Piiu sain lapsen ensimmäisten joukossa. Vain pari kiiruhti edelle, mutta ei kai järjestyksellä ole niin väliä.

Auringontytär onnea käynnistykseen jahka sen aika on. Minun esikoinen syntyi 3.9. Toivottavasti käynnistelu tuottaa tuloksia 3.9, silloin syntyy ihania ihmisiä!

Eilinen oli taas trooppisen kuuma ja olin tuskastunut. Tänään jo hiukan parempaa oloa. Joka paikkaan vihloo ja olo on norsumainen.

Huh huh!

Levinialle jaksua muuttoon ja muille hyviä vointeja.

terv peikkoäet

Vierailija
27/27 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosi ihana kuva vauvasta! Mä täällä kans toivon että mun synnytys ei olisi kovin pitkä, mutta luulen että pitkäksi menee.

Tää poika ei vieläkään ole päättänyt kääntyä...olen kyllä yrittänyt jutella nätisti sille että kääntys jo, ja mä luulen et se vähän tossa yrittikin. No ens viikolla se lääkärissä sitten selviää.

Onks kenelläkään mustasukkaista miestä? Ilmoitin miehelle että menen kahvilla exäni kanssa, ni se ei oikein ilahtunut ajatuksesta. Et en nyt sit viitikään mennä. Ihan sama mulle.