Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen haluaa painaa 50-55 kg?

Vierailija
01.10.2012 |

Siis jos pituuttakin on aikuisen verran, 165-175 cm. Mitä mieltä, että halutaan painaa niin vähän ettei ole enää rahkeita naiselliseen vartaloon?

Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta?

Moni tuolla kaupungilla huojuva kukkakeppi olisi very hot, jos ottaisi 10-15 kg massaa lihaksena ja rasvana.

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 170cm ja 58kg ja mielestäni ihannepainossa. Joskus painoin 50 ja se oli aivan liian vähän.

Vierailija
2/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen haluaa painaa 50-55 kg?

Minulla on kaksi ammattitutkintoa, pitkät ruskeat hiukset ja minulla on koira sekä kaksi kissaa.

Enkä varsinaisesti HALUA painaa tämän verran (alle 55kg, pituutta 175cm), en vain näe syytä lihotakaan. Minulla on lihasta, minulla on naisellinen vartalo siltikin enkä ole huojuva kukkakeppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tasa-arvoa pitää viedä niin pitkälle, että nainen näyttää urheilevalta pojalta?

Niin, että hyllyvä ihraperse on se naisellisuuden huipentuma vai?

Vierailija
4/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, Ap:n kaltaiset miehet eivät ole mun kiikarissa, joten kyllä vakka kantensa löytää. Muuta Ap keskisuomeen, lehtien mukaan siellä keskipaino vaan nousee. Näkemiin.

Vierailija
5/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on ihan riittävästi tissiä ja bebaa. Enempää en haluaisikaan. Viihdyn vartalossani ja olen oikein tyytväinen muotoihini. Mieskin käy kuumana vielä 19 aviovuoden jälkeen.

Laihduta ja jumppaa ap, niin ehkä pääset sinäkin tällaisiin mittoihin ja voit lopettaa turhan kadehtimisen.

Vierailija
6/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ruumiinrakenne vaan on tällainen, hoikka ja siro. Jos lihon, olen hoikka ja siro jolla on iso maha.

Vierailija
7/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 158, painoa 51. Olen sinut itseni kanssa. Harmi, etteivät geenit suoneet minulle aikuisen pituutta, olen kuitenkin pisin meidän suvusta äidin puolelta :(:(:( Enkä todellakaan olisi "very hot" jos painaisin 10-15kg enemmän. Olen nyt normaalipainoinen, ja saanut miehiltä kehuja vartalostani. Vituttaako, lyllerö?

Vierailija
8/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm ja paino, jossa viihdyn parhaiten, on 58 ja suunnilleen sen nyt painankin. Nuorena painoin tuon 55, nyt se olisi jo hiukan liian vähän, mutta kävisi sekin. Enkä taatusti ole anorektinen, en lainkaan! Vähän turhamainen vain. Haluan näyttää hyvältä, ja yli 60-kiloisena kerta kaikkiaan näytän tylsän tasapaksulta.

Sen sijaan monet naiset näyttävät mielestäni tosi hyvältä pyöreinä, eli en todellakaan jaa anorektikoiden "läskivihaa". Mä itse vain olen sen mallinen, että mulle sopii olla ihannepainon alarajoilla.

Herkuttelen, en urheile pakonomaisesti (paljon kyllä, koska pidän siitä), en suhtaudu ongelmallisesti syömiseen, raskauden aikainen painonnousu oli minulle psyykkisesti ongelmatonta.

Vierailija
9/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni pituutta 170cm ja paino 50-52kg. Ja näin ollut koko aikuisikäni. Hoikka kyllä olen, mutta en todellakaan haluaisi ollaan yhtään lihavampi. Ja ihan normaalisti elän ja herkuttelen, laihiksella en ole ollut koskaan.

Vierailija
10/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyt, 161 cm ja painoa liikaa. Mukava olisi 55 kg.

Vierailija
11/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen haluaa käyttää tennareita? Millainen nainen haluaa väripiilolinsseillä vaihtaa silmiensä väriä? Eiköhän ulkonäölliset seikat ole jokaisen omia asioita.

Ja tuli mieleen, onko kyse oikeasti tasa-arvosta että toiset ovat luonnostaan hoikkia tai vain haluavat näyttää oikeutetuilta arkussa? Mistä revit tuon tasa-arvon?

Vierailija
12/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

156 cm ja painoa lähes 60 kg. Laskekaa siitä painoindeksi.

Vierailija
13/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutta 160 cm ja painoa 51-52 kg.

Ollessani lihavimmillani 67 kg, olin läski.

Nyt paino pudonnut itsestään ja asettunut nuoruusvuosien tasoon. Lihakset ovat pienentyneet ja siitä olen todella onnellinen. Luustoltani olen isoluinen.

Ihanaa ostaa nykyisin 25-26 tuuman farkkuja, XS-S - 34 kokoisia vaatteita.

Huomiota saan miehiltä ja naisilta huomattavasti enemmän kuin lihavana ollessani.

Vierailija
14/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pärjännyt tosi hyvin ilman "naisellista" vartaloakin, kiitos vain. 171/52 ja olen tosi tyytyväinen. Onko mun elämäni jotenkin huonompaa kun ei ole isoja tissejä ja gettobuutya? :)

Vierailija
15/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm ja 48kg tällä hetkellä ja mielellään painaisin vaikka 52-55kg...

Vierailija
16/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 cm ja aika lailla tasan 50 kg. Ikää 35 ja kaksi lasta. Raskausaikana painoin enimmilläni 56 kg. Lapset syntyessän vähän alle 3 kg. Raskaudet ja synnytykset ovat sujuneet ilman ongelmia ja raskaudet ovat alkaneet oikeastaa heti, kun ehkäisy on lopetettu. Urheilen kerran pari viikossa, syön mitä haluan. Lihasta voisin ottaa vähän enemmän, mutta rasvaa en missään tapauksessa. Rinnat 70 c ja farkuissa näytän todella hyvältä :) . Koskaan ei yläasteiän jälkeen minua ole pidetty liian laihana. Terveydenhoitajat äitysneuvolassa ja työterveydessä jne. kehuvat hoikkaa ulkomuotoani ja erityisesti sen "terveellisyyttä". Olen todella tyytyväinen vartalooni; erityisesti litteään vatsaani. Syömishäiriötä minulla ei koskaan ole ollut.

Vierailija
17/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tämän otannan perusteella 85 prosenttia suomalaisnaisista on hoikkia mutta lihaksikkaita tiimalaseja, joilla C-kupin rinnat ja tiukka peba?

OK sitten.

Kummasti kyllä tuolla kaduilla ja kujilla on näitä trikootalipalloja kananpersetukkineen.

Itse olen 175-senttinen treenattu nainen. Taatusti en näytä sirolta enkä vittu haluakaan. Mä haluan, että kun liikun pimeällä puiston poikki, päällekarkaaja etsii helpomman uhrin.

Vierailija
18/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen nainen.

Typerä kysymys ja typerä aloitusviesti kaiken kaikkiaan.

Vierailija
19/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pituutta sitten 150 tai 175cm. Suurin osa naisista vain ymmärtää, ettei 175cm pitkän _kuulu_ painaa saman verran kuin 13-vuotias.

Vierailija
20/174 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin kyllä mieluusti lisää painoa lihaksina. Ilman lihaksia taas en halua painaa yhtään enempää -> menee vain läskiksi reisiin ja vääriin paikkoihin.

Elämäntilanteen takia kuntoilusta on vaikea muodostaa rutiinia.