Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
onko käynyt kenelläkään niin että ekassa ultrassa ollut yksi
23.08.2007 |
sikiö ja toisessa löytynyt sitten " vahingossa" toinen? Milloin tämä on tapahtunut (vuosi)?
Joskus olen vaan kuullut vastaavaa tarinaa ja mietin voiko näin vielä käydä?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on suvuissa paljon kaksosia. Niimpä np-ultrassa kätilö ultrasi sekä vatsan päältä että alakautta, että varmasti näkyisi, jos mahassa olisi kaksi sikiötä. Joskus kuulemma ovat niin sopivasti päällekkäin/peräkkäin, ettei toista näy. Noilla viikoilla (rv 10-14) sikiöt eivät paljoa edes liiku.
kontrolliultrassa rv 12 ja risat näkyikin sitten kaksi terhakkaa sykettä...:-)
Alue: Aihe vapaa
vastaavaksi. Viikkoa myöhemmin np-ultrassa (vk13) kokenut hoitaja totesi heti kaksi sikiötä.