Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutko niin, että rintavako näkyy? Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta.

Vierailija
23.08.2007 |

Mulla olisi mitä näyttää, mutta tunnen itseni epämukavaksi jos joskus laitan sellaisen yläosan ja liivit että rintavakoa näkyy.

Miehet katsovat liian julkeasti, ja muut naiset paheksuvasti.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeudu, koska olo on silloin " hutsahtava" , koska rintani ovat liiankin suuret. En silti paheksu, jos joku muu haluaa tehdä niin :)

Vierailija
2/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaelämään kyllä lähes aina. Arkena en vilauttele vaikka tiukkoja paitoja käytänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sitä sen enempää mieti.

Pienet kaula-aukot ahdistaa, on ahdistanut sen jälkeen kun teini-ikäisenä silloinen poikaystävä yritti kuristaa. Joten kuljen avarakaulaisissa paidoissa ja jos se on jollekin ongelma, niin olkoon, mulla on hyvä näin.

Vierailija
4/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän niitä kesällä arkipaitoinakin, talvella kun pukeudun siistimmin toppiin ja neuletakkiin.

Vierailija
5/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole huomannut, että vakoni aiheuttaisi kenellekään mitään tuntemuksia. :D

Vierailija
6/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyttää liian pieniä vaatteita.

Itselle ei tulis mieleenkään, paitsi joskus harvoin baariin. Näyttää HALVALTA.

Vierailija
7/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyläsivätkö työpaikan miehet ihan väärää donnaa? Ja ihan vakoakin vilautteli?

Vierailija
8/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo vakoo näiden a 75 välissä heh. mutta silti siis etuluutani näyttelen

Vierailija
9/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän niitä vaatteita joista tykkään ja jotka miellyttävät minun silmääni, muut saavat sitten kompastua kieleensä, hävetä silmät päästään tai muuttua vihreiksi ihan rauhassa.

Jokaisessa meistä on jotain hyvää ja jotain parannettavaa. Minä olen ylpeä rinnoistani ja se myös näkyy. Eikä minulle tulisi mieleenkään vaatia säihkysääristä ystävääni käyttämään vain löysiä verkkareita tai bambinsilmäistä ystävääni pitämään silmiä sirrillään - ettei vaan miehet katso ja naiset kadehdi.

Vierailija
10/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaiset saa käyttää avaria kaula-aukkoja ja toppeja, mutta isorintaisten pitää laittaa poolopaita. Heti tulkitaan seksistiseksi eleeksi, jos haluaisi pukeutua sään mukaisesti kevyempiin vaatteisiin. :(

Vierailija
11/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä säkin ja rintavaon näkymisen välissä ole parikin vaihtoehtoa :)

Vierailija
12/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaolliset saavat mun puolestani pukeutua ihan niin kuin haluavat. Ei siinä vaossa mitään pahaakaan ole.

Vierailija
13/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti, että isorintaiset käyttävät hieman avarampia kaula-aukkoja.

*Pukeutumisneuvoja*

Vierailija
14/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintavako voi nakya siististi fiksusti, ja taatusti ei ole hutsahtava ellet valttamatta tunge paallesi leobardikuvioista trikoota ja venalaista silmameikkia.

Vierailija
15/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta en sitä sen enempää mieti.

Pienet kaula-aukot ahdistaa, on ahdistanut sen jälkeen kun teini-ikäisenä silloinen poikaystävä yritti kuristaa..

HELMI!! ..kertakaikkiaan..

Vierailija
16/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rintavako voi nakya siististi fiksusti, ja taatusti ei ole hutsahtava ellet valttamatta tunge paallesi leobardikuvioista trikoota ja venalaista silmameikkia.

Vierailija
17/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät rintaliivit tietenkin alla oltava ja muutenkin paita hyvinistuva.

Sellainen " mauton" varustuksen esittely taas on ihan karmeeta katsottavaa varsinkin jos on oikein tuhti tyttö ja rintaa on vaikka muille jakaa.

Vierailija
18/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se raja kulkee?

Vierailija
19/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis esimerkiksi saisi ottaa aurinkoa, koska rintani häiritsevät sinua?

Bikinit kelpaavat siis vain uintitarkoitukseen ja aina jos vako vilkahtaa niin antaa itsestään huonon kuvan?

Ok.

Onko muita vastaavia merkkejä joista tunnistaa alempiarvoisen ihmisen, vai päteekö siihen vain rinnat jotka ovat omiasi isommat?

Vierailija
20/24 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isorintaiselle tosiaan sopii paremmin v-aukkoinen paita, siksi pidän niitä. Ehkä vakoa vähän vilahtaa, mutta en mielestäni silti näytä hutsulta. Miehet tuijottaa tissejä joka tapauksessa, oli ne pienet tai isot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän