Täytän ensi vuonna 50 ja ostin tänään pillifarkut :)
Kommentit (34)
mulla ei muita ole ollutkaan vuosikausiin..
170 cm/53 kg
Mitä outoa kummassakaan on?
Noita ryppyisiä, kulahtaneita vanhoja haaskoja nyt taitaa lähiöpubit olla täynnä. Teiniäippänä raskaaksi, yh-mammana alkoholistina kasvatetaan mukula, ja kun se vihdoin lähtee kotoa heti kun pois pääsee, niin täysin räjähtäneen näköinen mamma menee pillifarkuissa lähipubiin heruttaan muilta kulahtaneilta alkoholisteilta.
Mä olen 28 enkä ole ikinä omistanut pillifarkkuja. Bootcut on niin paljon parempi.
Ihan vakavissaan, jokainen käyttää tietysti sellaisia vaatteita joista itse pitää ja jotka sopivat päälle. Mitä se muille kuuluu?
siellä kaikilla on kapeat farkut. Kikaan ei käytä leveitä tai bootcutteja.
siellä kaikilla on kapeat farkut. Kikaan ei käytä leveitä tai bootcutteja.
ne vaan on niin tyhmän näköiset. Paremmin sääret tulee esiin pilleissä!
Olen itsekin viisikymppinen ja omistan pillifarkut, mutta nykyäänhän nämä onkin enemmän vanhempien ihmisten housuja. Nuoret käyttää väljempiä malleja, bootcut-lahjetta jne.
Aloittaja on jo yli kuuskymppinen, kuten minäkin. Käytän pillifarkkuja itsekin, ja boyfried-tyylisiä, bootcuteista saati jostain liehulahkeisista en tykkää.
Paistettu poika. Boyfried. Aika raju tyyli!
Ne pillifarkuthan onkin nimenomaan keski-ikäisten farkut. Teinit käyttävät matalavyötäröisiä bootcut-farkkuja, sellaisia samanlaisia mitä me käytettiin 2000-luvun alkuvuosina.
-N50
Vierailija kirjoitti:
Paistettu poika. Boyfried. Aika raju tyyli!
Joo, raju lyyli olenkin. Enpäs huomannut lyöntivirhettä/puutetta.
Tein ilmoituksen siveuspoliisille.
Mitä haet, yritätkö olla nuorekas?
Vierailija kirjoitti:
Ne pillifarkuthan onkin nimenomaan keski-ikäisten farkut. Teinit käyttävät matalavyötäröisiä bootcut-farkkuja, sellaisia samanlaisia mitä me käytettiin 2000-luvun alkuvuosina.
-N50
Ai. Mä käytän normiarjessa normaalivyötäröisiä bootcut-farkkuja maihareiden kanssa. Pillifarkut taas menee kivasti pitkien saapikkaiden kanssa.
- toinen N50
Tervetuloa mummojen pillifarkkukerhoon 👵🏻
Pillifarkuista tietää että olet keski-ikäinen. Ei nuoret sellaisia käytä.
Mulla on vielä tallessa 1980- luvun alusta viininpunaisia Beaver's pillifarkkuja ja värillisiä MicMacin reisitaskufarkkuja; käykö kateeks..;))