Onko mielestäsi puolipaneeli kiva kotona?
Kommentit (12)
Nyt ajattelen, että se olisi kovin käytännöllinen, kun lapset ovat piirrelleet tapetteihin kivoja piirroksia.
mieluummin silti ilman. Kuistillakin puolipaneeli on ruma, kokonaan paneloitu maatalossa kiva maalattuna jos on laitettu "oikean tyyppinen".
En itse laittaisi, mutta esim. mökkiympäristöön sopii ihan ok.
ei tosin sovi mihinkään kaupunki/kerrostalo asuntoon. Meidän maalaistalon keittiöön kyllä haluaisin, vaikka onkin 80-luvun muotia.
70-luvulla ei vielä ollut puolipaneeleita kuin oikeasti vanhoissa maalaistaloissa.
eteiseen valkoiseksi maalattua lautaa seinään, siis ihan suoraa lautaa vieri viereen. Siitä tuli tosi hieno, siihen sellaisia meriaiheisia punaisia ja sinisiä "purjehtimiseen" viittaavia värejä tyynyjen ja muiden avulla koristeeksi ja öljylamppu jne. seinään. todella nätti ja ei todellakaan juntti tai "niin80-lukua".
t. se kokopaneelista puhuja, en muista numeroa
. Juuri tänään taivastelin erästä muuten tyylikästä taloa, joissa oli jätetty puolipanelit seinille.
Puolipaneeleitakin kun on nykyään niin paljon erilaisia, värisiä, kuvioisia, jne. Meillä tuli kodista nyt moderni, nähden 80 luvun tylsään pelkkään tapetti/maaliseinään. Eli mielestäni on todella kodikas ja mukava, myös moderni.
kodikkaiden vanhanaikaisten maalaistalojen ja kesämökkien sisustusta. 80-luvulla taisivat olla muotia, mutta en kyllä osaa sanoa, että mistä tuo kummallinen panelointitapa on peräisin, olisiko 1900-luvun alkupuolen "paremmista" taloista?
Minusta puolipaneelista ei saa modernia tekemälläkään, ei vaikka väri tai malli olisi mitä tahansa.
Nyt meillä on vaaleat keittiö-eteinen yhdistelmässä ja takkahuoneessa (joka toimii meidän olkkarissa) kokopaneeli aivan ihanassa hopeanhohdossa.
Kahdessa edellisessä rivarissa oli puunväriset puupaneelit. Diggasin tosi paljon.
Mut mä en tykkääkään esim ns. moderneista keittiöistä.
Mulla on puunvärinen puolipaneeli keittiössä ja muutenkin lämmin ja kodikas keittiö.
Mä en tykkää mistään ylityylikkäistä rosterihirvityssysteemeistä tai kiiltävänvalkoisista kaapinovista.
meillä on kuistissa