Mitä tehdä? Miesystäväni tahtoo että koirani lopetetaan..
Minulla on 9-vuotias seefferinarttu, ja miehelläni 5-vuotias labbisuros. Asumme yhdessä, häät suunnitteilla. Miehen vaihtoa älkää siis ehdottako..
Miehen koira on ihanan ystävällinen ja avoin, tottelevainen ja erittäin hyvätapainen koira. minun koirani on ärhäkkä muille koirille, tulee kyllä ihan hyvin toimeen labbiksen kanssa, koska tämä alistuu, mutta... Se jatkuva räkytys ja kimitys!! Käy hermoilleni, ja erityisesti miehen hermojen päälle, ja nyt mies sanoo ettei enää jaksa kuunnella narttuni louskuttamista, vaan vaatii että se lopetetaan. narttu siis komentaa urosta kaikesta, väärästä reittivalinnasta, väärästä makuupaikasta, siitä että labbistakin joskus rapsutetaan.. labbis kestää tämän hyvin, mutta me emme kestä tätä jatkuvaa kimeää haukkumista!! Millä tuon räkyttämisen saisi loppumaan?
Kommentit (23)
Etsi koiralle uusi osaava koti, älä lopeta!
Miehen takia en koirasta luopuisi. Kerran tyhmempänä nuorena sen tein ja kaduttaa vieläkin. Sitruunapantoja voi myös vuokrata. )
Laita sakemannille kuonokoppa alkuun....
Varmaan ottajia paljon jos muuten kiltti.
Niin minä tekisin.
ja hakee tuolla kimittämisellä huomiota. Oletteko kokeillut, että ei reagoi mitenkään tuohon ääntelyyn? Ei ole huomaavinaankaan koiraa ja heti kun lopettaa, niin kutsuu koiraa vaikka luokse tai pyytää istumaan ja palkitsee ruhtinaalisesti:) Jos tuokaan ei tepsi, niin sitten sitruunapanta käyttöön.