Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Slurps! Yhtäkkiä iski homo joulutottuihin! :9

Vierailija
23.08.2007 |

Voi kunpa olisikin ainekset, niin tekisin heti paikalla satsin joulutorttuja ja söisin ihan kaikki itse.

Raskaana olen, mahtaakohan mulla olla rasvan puute...

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

repeeääääää:)

Vierailija
22/66 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

<<<Joulumuori panee kävyt rautapataan ja sanoo muutaman salasanan. Seuraavana päivänä padasta hyppää tonttulauma. Joulutontut voivat tulla vuoren uumenista, tai syntyä lumihiutaleista tai revontulten ja pohjoistuulen kohtaamisesta tunturin kupeessa. Yksi selitys on se, että joulutontut ovatkin haltijatonttujen jälkeläisiä.<<<

Tämä löytyi suomalainen joulu -sivuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi kunpa olisikin ainekset, niin tekisin heti paikalla satsin joulutorttuja ja söisin ihan kaikki itse.

Raskaana olen, mahtaakohan mulla olla rasvan puute...

että ainakin hyvä maku sillä homolla......

Vierailija
24/66 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kävyistä synny, vaan kerpuista.

Hei miksei tontuilla oo napaa?

Pukki tietää, pukki tietää,

tontut syntyy tällä tapaa,

Pukki tietää, pukki tietää,

kuusen kerput pataan vaan

muori laittaa kiehumaan

pata kuplii porisee

tontut padast hyppelee

Nyt apua landet ja metsätieteilijät pliis, mitä on kerput?

Vierailija
25/66 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkkä on vuosikasvain eli se mikä kasvaa keväällä uudeksi havuksi oksan päähän tai latvaan, parasta keitää ensi jouluna koko kuusi niin sitten vois tärpätä.

Vierailija
26/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sitä kuuluisaa keltaista nestettä ei kannata käyttää, nousee vain turhaan tonttujen päähän. Auttaisiko vaikkapa pullo kkossua. Jos ei tuliis keitoksesta tonttuja, voisi jouda sen liemen ja kas vain - tontut ilmestyvat...

Vierailija
27/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään minäkin kovasti joulun luumu herkuista - ei uskalla edes yrittää niiden nimeä kirjuuttaa...

Vierailija
28/66 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerkkä on vuosikasvain eli se mikä kasvaa keväällä uudeksi havuksi oksan päähän tai latvaan, parasta keitää ensi jouluna koko kuusi niin sitten vois tärpätä.

Vierailija
29/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerppu; lehtipuista taitettuja hienoja oksia, joita lehtineen kuivattuina käytetään vars. lampaiden ruoaksi. harv. yl. kimppu

Kerkkä; havupuun latvan t. oksan vuosikasvain

Eli se niistä kuusenkerpuista....

Vierailija
30/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerppu; lehtipuista taitettuja hienoja oksia, joita lehtineen kuivattuina käytetään vars. lampaiden ruoaksi. harv. yl. kimppu

Kerkkä; havupuun latvan t. oksan vuosikasvain

Eli se niistä kuusenkerpuista....

Vierailija
31/66 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuusenoksia pataan, ja jo alkaa porista ja pomppia.

Vierailija
32/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt kerput ja kerkät sekaisin, ja kun ei me kaupunkilaiset enää tiedetä, mitä ovat, niin ei korvakaan hälytä... Ihan hyvältä kuulostaa...

Vierailija
33/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla mitään amerikkalaisia kamoon! ;) Meillä suomalaisilla on vaikka kuinka montaa eri tonttulajia (sauna-, riihi-, joulutontut jne.), eikä niistä ole sanottu, että ovatko naisia vai miehiä vai kumpiakin, ja onko niillä lapsia. Voihan se tietty olla, että tuollaiset maagiset olennot syntyvät vaikka suonsilmästä, tai kukasta, jonka lehmä eilen söi. Mutta on se kumma, että homot tuntee niihin himoa. Hmm. Voisiko joku homoseksuaali nyt valistaa meitä tyhmiä heteroita, että mikä niistä tontuista tekee niin himottavia?

Vierailija
34/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä luin sen sujuvasti että homo iski joulutorttuihin.. ja kummastelin tätä tonttujen määrää keskustelussa! :-)

Vierailija
35/66 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikit sinkoilee...=)) Huomenna tää ei enää mua naurata!

Vierailija
36/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta tonttukulttuurihan on aika mieskeskeistä. Perinteiset sauna-, riihi- ym. tontut ovat aina olleet miehiä.

Vierailija:

Hmm. Voisiko joku homoseksuaali nyt valistaa meitä tyhmiä heteroita, että mikä niistä tontuista tekee niin himottavia?

Vierailija
37/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, ihanasti alkoi viikonloppu :DDD

Vierailija
38/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaan oletetaan, että ne on miehiä, koska mies on kaiken napa, perusoletus. Vaadin naisvoimaa tähänkin asiaan! Tonttutytöt esiin historian hämäristä!

Vierailija
39/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan joulufiilis . . . apua , aikasin se alkaa :)))) ennen ostelin jo juhannuksen huiteilla ekat joululahjat mutta nykyään aloittelen lokakuun alussa :) rrrrrrrrrakastan joulua (paitsi tänä vuonna menee töissä kaikki päivät)

Vierailija
40/66 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällasia juttuja saa nyt kirjotella, kun ei kärsi nauraa! ... kipeää tekee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme