Slurps! Yhtäkkiä iski homo joulutottuihin! :9
Voi kunpa olisikin ainekset, niin tekisin heti paikalla satsin joulutorttuja ja söisin ihan kaikki itse.
Raskaana olen, mahtaakohan mulla olla rasvan puute...
Kommentit (66)
<<<Joulumuori panee kävyt rautapataan ja sanoo muutaman salasanan. Seuraavana päivänä padasta hyppää tonttulauma. Joulutontut voivat tulla vuoren uumenista, tai syntyä lumihiutaleista tai revontulten ja pohjoistuulen kohtaamisesta tunturin kupeessa. Yksi selitys on se, että joulutontut ovatkin haltijatonttujen jälkeläisiä.<<<
Tämä löytyi suomalainen joulu -sivuilta.
Vierailija:
Voi kunpa olisikin ainekset, niin tekisin heti paikalla satsin joulutorttuja ja söisin ihan kaikki itse.
Raskaana olen, mahtaakohan mulla olla rasvan puute...
että ainakin hyvä maku sillä homolla......
Ei ne kävyistä synny, vaan kerpuista.
Hei miksei tontuilla oo napaa?
Pukki tietää, pukki tietää,
tontut syntyy tällä tapaa,
Pukki tietää, pukki tietää,
kuusen kerput pataan vaan
muori laittaa kiehumaan
pata kuplii porisee
tontut padast hyppelee
Nyt apua landet ja metsätieteilijät pliis, mitä on kerput?
Kerkkä on vuosikasvain eli se mikä kasvaa keväällä uudeksi havuksi oksan päähän tai latvaan, parasta keitää ensi jouluna koko kuusi niin sitten vois tärpätä.
Ainakaan sitä kuuluisaa keltaista nestettä ei kannata käyttää, nousee vain turhaan tonttujen päähän. Auttaisiko vaikkapa pullo kkossua. Jos ei tuliis keitoksesta tonttuja, voisi jouda sen liemen ja kas vain - tontut ilmestyvat...
Tykkään minäkin kovasti joulun luumu herkuista - ei uskalla edes yrittää niiden nimeä kirjuuttaa...
Vierailija:
Kerkkä on vuosikasvain eli se mikä kasvaa keväällä uudeksi havuksi oksan päähän tai latvaan, parasta keitää ensi jouluna koko kuusi niin sitten vois tärpätä.
Kerppu; lehtipuista taitettuja hienoja oksia, joita lehtineen kuivattuina käytetään vars. lampaiden ruoaksi. harv. yl. kimppu
Kerkkä; havupuun latvan t. oksan vuosikasvain
Eli se niistä kuusenkerpuista....
Vierailija:
Kerppu; lehtipuista taitettuja hienoja oksia, joita lehtineen kuivattuina käytetään vars. lampaiden ruoaksi. harv. yl. kimppuKerkkä; havupuun latvan t. oksan vuosikasvain
Eli se niistä kuusenkerpuista....
Eli kuusenoksia pataan, ja jo alkaa porista ja pomppia.
mennyt kerput ja kerkät sekaisin, ja kun ei me kaupunkilaiset enää tiedetä, mitä ovat, niin ei korvakaan hälytä... Ihan hyvältä kuulostaa...
Ei me olla mitään amerikkalaisia kamoon! ;) Meillä suomalaisilla on vaikka kuinka montaa eri tonttulajia (sauna-, riihi-, joulutontut jne.), eikä niistä ole sanottu, että ovatko naisia vai miehiä vai kumpiakin, ja onko niillä lapsia. Voihan se tietty olla, että tuollaiset maagiset olennot syntyvät vaikka suonsilmästä, tai kukasta, jonka lehmä eilen söi. Mutta on se kumma, että homot tuntee niihin himoa. Hmm. Voisiko joku homoseksuaali nyt valistaa meitä tyhmiä heteroita, että mikä niistä tontuista tekee niin himottavia?
Mä kyllä luin sen sujuvasti että homo iski joulutorttuihin.. ja kummastelin tätä tonttujen määrää keskustelussa! :-)
Tikit sinkoilee...=)) Huomenna tää ei enää mua naurata!
Ja toisaalta tonttukulttuurihan on aika mieskeskeistä. Perinteiset sauna-, riihi- ym. tontut ovat aina olleet miehiä.
Vierailija:
Hmm. Voisiko joku homoseksuaali nyt valistaa meitä tyhmiä heteroita, että mikä niistä tontuista tekee niin himottavia?
Kiitos ap, ihanasti alkoi viikonloppu :DDD
Me vaan oletetaan, että ne on miehiä, koska mies on kaiken napa, perusoletus. Vaadin naisvoimaa tähänkin asiaan! Tonttutytöt esiin historian hämäristä!
ihan joulufiilis . . . apua , aikasin se alkaa :)))) ennen ostelin jo juhannuksen huiteilla ekat joululahjat mutta nykyään aloittelen lokakuun alussa :) rrrrrrrrrakastan joulua (paitsi tänä vuonna menee töissä kaikki päivät)
Ei tällasia juttuja saa nyt kirjotella, kun ei kärsi nauraa! ... kipeää tekee...
repeeääääää:)