Ei toimi tallennus digiboxeissa kun kyseessä mainoskanavat. Perhana!
Olisi niin helppoa vain ohjelmaoppaassa painaa sitä rec-nappulaa, mutta aina nauhoitus alkaa ennen ohjelmaa ja loppuu liian aikaisin ja loppuratkaisut jää näkemättä.
Sama ongelma oli aikanaan showview-videoissakin.
Plääh. Miksei boxit voisi itse haistella, milloin aloittaa tallennus ja milloin lopettaa.
Ylen kanavilla kyllä toimii, kun siellä ne ohjelmat alkavat silloin kun on merkittykin.
Perse! Harmittaa, kun jäi erään sarjan loppuratkaisu näkemättä.
Kommentit (11)
tai siirrettyä aloitusaikaa aikaisemmaksi, jos se on teillä ongelma. Meillä ei kyllä ole vastaavaa ongelmaa koskaan ollut minkään kanavan kanssa.
Vierailija:
Minä lisään itse minuutteja tallennusaikaan. Ei jää näkemättä.
Vierailija:
tai siirrettyä aloitusaikaa aikaisemmaksi, jos se on teillä ongelma. Meillä ei kyllä ole vastaavaa ongelmaa koskaan ollut minkään kanavan kanssa.
Siinä tulee aina recin painamisen jälkeen semmoinen valikko, jossa voi vielä halutessaan muuttaa aloitus- ja lopetusaikaa tai vain lisätä minuuttjea nauhoituksen kestoon. Mä luulin että ne kaikki toimii näin.
6: niin tulee meilläkin se aikasäätö automaattisesti. Eikä boxi ole edes kalliimmasta päästä.
En tiedä mistä johtuu, onko maikkarilla ohjelmat yleensä myöhässä vai missä vika?
aloittaa tallennuksen kun ohjelma alkaa ja vastaavasti päättää tallenuksen kun ohjelma alkaa eli jos ohjelman pitäisi tulla klo 12-13 mutta se alkaakin vasta klo 13.01 ja päättyy klo 14.01 niin se tallentaa ohjelman silloin tuosta 13.01 alkaen.
Vierailija:
aloittaa tallennuksen kun ohjelma alkaa ja vastaavasti päättää tallenuksen kun ohjelma alkaa eli jos ohjelman pitäisi tulla klo 12-13 mutta se alkaakin vasta klo 13.01 ja päättyy klo 14.01 niin se tallentaa ohjelman silloin tuosta 13.01 alkaen.
Maikkarilla ja nelosella saa aina lisätä ainakin +5min alkuun ja loppuun että saa kokonaan talteen. Nelosella enemmänkin.
Minä lisään itse minuutteja tallennusaikaan. Ei jää näkemättä.