Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei toimi tallennus digiboxeissa kun kyseessä mainoskanavat. Perhana!

Vierailija
23.08.2007 |

Olisi niin helppoa vain ohjelmaoppaassa painaa sitä rec-nappulaa, mutta aina nauhoitus alkaa ennen ohjelmaa ja loppuu liian aikaisin ja loppuratkaisut jää näkemättä.

Sama ongelma oli aikanaan showview-videoissakin.

Plääh. Miksei boxit voisi itse haistella, milloin aloittaa tallennus ja milloin lopettaa.

Ylen kanavilla kyllä toimii, kun siellä ne ohjelmat alkavat silloin kun on merkittykin.

Perse! Harmittaa, kun jäi erään sarjan loppuratkaisu näkemättä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lisään itse minuutteja tallennusaikaan. Ei jää näkemättä.

Vierailija
2/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siirrettyä aloitusaikaa aikaisemmaksi, jos se on teillä ongelma. Meillä ei kyllä ole vastaavaa ongelmaa koskaan ollut minkään kanavan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Minä lisään itse minuutteja tallennusaikaan. Ei jää näkemättä.

Vierailija
4/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


tai siirrettyä aloitusaikaa aikaisemmaksi, jos se on teillä ongelma. Meillä ei kyllä ole vastaavaa ongelmaa koskaan ollut minkään kanavan kanssa.

Vierailija
5/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee aina recin painamisen jälkeen semmoinen valikko, jossa voi vielä halutessaan muuttaa aloitus- ja lopetusaikaa tai vain lisätä minuuttjea nauhoituksen kestoon. Mä luulin että ne kaikki toimii näin.

Vierailija
6/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: niin tulee meilläkin se aikasäätö automaattisesti. Eikä boxi ole edes kalliimmasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, onko maikkarilla ohjelmat yleensä myöhässä vai missä vika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa tallennuksen kun ohjelma alkaa ja vastaavasti päättää tallenuksen kun ohjelma alkaa eli jos ohjelman pitäisi tulla klo 12-13 mutta se alkaakin vasta klo 13.01 ja päättyy klo 14.01 niin se tallentaa ohjelman silloin tuosta 13.01 alkaen.

Vierailija
10/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


aloittaa tallennuksen kun ohjelma alkaa ja vastaavasti päättää tallenuksen kun ohjelma alkaa eli jos ohjelman pitäisi tulla klo 12-13 mutta se alkaakin vasta klo 13.01 ja päättyy klo 14.01 niin se tallentaa ohjelman silloin tuosta 13.01 alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarilla ja nelosella saa aina lisätä ainakin +5min alkuun ja loppuun että saa kokonaan talteen. Nelosella enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan