Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄKKIÄ! Kuinka saan DVD:n näkymään Playstation 2:sta? Mies on töissä ja mä en saa tota saakelin masinaan toimimaan!!!

Vierailija
22.08.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin vanha Play Station 2 lahjaksi eikä siinä tietty tullut mitään ohjekirjasta. Pelit on saatu toimimaan ihan vaivatta, mutta muista toiminnoista en näköjään tiedäkään mitään.

Vierailija
2/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tiedä miten, kun en itse sitä ole käyttänyt. Meillä poika laittaa aina DVD:t pleikalla pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitsee levyn, niin lähtiskö se sillä? En ole koskaan kokeillut, kun meillä on dvd-soitin erikseen.

Vierailija
4/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lähtee pyörimään kun levyn laittaa paikalleen.

Vierailija
5/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmiolla pääsee päävalikkoon. Rastista valitaan mieleinen vaihtoehto, kun ohjausnäppäimillä on siihen kohdalle päästy.

Vierailija
6/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja johdot paikallaan? Jos on scart liittimen kautta, niinkuin yleensä on, niin kuva pitäisi tulla heti.

Ja sithän siihen aukee se leffan valikko jos valinnat voi tehdä kauko-ohjailmella tai peliohjaimella

Vierailija
7/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Step One

Turn on your PlayStation 2.

Step Two

Open the disc tray and place the DVD movie in as you would a game.

Step Three

Close the disc tray and wait for the DVD movie to begin playing.

Step Four

Press the select button during the movie to open the options menu. Use the options menu as you would a conventional DVD player (play, pause, skip, ect.).

Step Five

Turn your PlayStation 2 off when you are done viewing the DVD.

Vierailija
8/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuten lähde käyntiin niin paina sitä käynnistýsnappulaa kerran kevyesti, silloin yleensä lähtee samantien video päälle.

Vierailija
9/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän lapset voi katsella dvd-leffojakin omassa huoneessaan kun siellä on se pleikka. Olen ihmeestä ymmyrkäisienä, kun en ollut tuota osannut kuvitellakaan.

Se. joka sai vanhan pleikan lahjaksi.

Vierailija
10/10 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytettynä hankittu (vuonna 2017) alkuperäinen paksun mallinen PS2 ja siinä kestää vähän aikaa ennenkuin dvd elokuva- tai pelilevykään lähtee pyörimään, mallinumeron SCPH-30004. Tämänkään mukana ei tullut ohjekirjaa.

Liekö olleet uutena nopeampia käynnistymään vai onko ihan normaalia toimintaa? No, pääasia että toimii kumminkin vieläkin, vaikka mullakin ollut jo 8 vuotta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi