Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko totta, että kaapelitalouksiin ei vielä tarvita digiboxia? Tuliko lisäaikaa?
Kommentit (4)
Vierailija:
Ei tartte ja tuskin tartteekaan vaikka kovasti mainoksia pukkaa!
Ei ole mulla digiä enkä hommaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tv-maksuvelvollisuus jatkuu 31.8.2007 jälkeenkin mikäli on mahdollista vastaanottaa analogista tai digitaalista televisiolähetystä. Analogiset lähetykset jatkuvat kaapeliverkkoon kytketyissä talouksissa ainakin 29.2.2008 asti.
Alue: Aihe vapaa
Mies vaan vouhkaa sen kanssa ja osti tuon vekottimenkin jo vuosi sitten, että näkee formulat.