Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useampaan kertaan raskautetut!

Vierailija
22.08.2007 |

Millä rv:lla on maha pömpähtänyt? Onko perää siinä, että mitä useampi raskaus, sitä aiemmin pömpähtää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta samoihin aikoihin.

Vierailija
2/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin rv11, ekakin näkyi tosi aikaisin. Se riippuu niin ruumiinrakenteesta ja kohdun asennosta. Mulla kohtu on eteenpäin kallellaan. Katsoin vanhoja kuvia edellisestä raskaudesta niin rv14 masu oli samankokoinen kuin esikosta rv20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokassa ja kolmannessa raskaudessa vatsa tuli esiin selvästi aiemmin kuin ensimmäisessä, äitiysvaatteisiin siirryin pikkuhiljaa rv 10 paikkeilla. Nyt on menossa neljäs raskaus rv 13 eikä mahaa ole vielä paljoakaan, kohtu on taaksepäin kallistunut nyt.

Vierailija
4/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin mulla ainakin on nyt 11. vauva masussa ja vieläkään ei oudommat (eikäkyllä edes kaikki tututkaan) huomaa että olisin raskaana ja viikkoja on sentään jo 20!

Mulla on siis aina tullut masu näkyviin vasta hyvin myöhään ja niinpäs pystynkin " salaamaan" raskauden hyvinkin pitkään...sitten vain kaikki ihmettelevät että oho, teilläkös on uusi vauva;D Ruumiinrakenteeltani olen kuitenkin erittäinkin hoikka normaalisti (165 cm ja n. 52 kg) eli edes " huku läskeihin" tuo masu, mutta jotenkin ruumiinrakenne on sellainen että se ei myöskään näy ulospäin kuin vasta pitkälti puolivälin jälkeen!

Vierailija
5/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa istukka oli etuseinässä, kahdessa muussa takana olisikos se vaikuttanut? Toisaalta ekan ja tokan raskauden välillä oli niin lyhyt aika, ettei vatsalihakset ehtineet palautua kunnolla, kolmatta ennen olin treenannut itseni maratonkuntoon eli sekin varmaan vaikutti miten masu pömpähti esiin...

Vierailija
6/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mamma ei enää ole niin timmissä kunnossa, ja kun odottajana saa rentouttaa vatsalihakset, niin hups, siinähän se vauvamassu on! :)

t odottaja viikolla 5, joka ekassa raskaudessa näkyi ulkopuolisella 6.kuukauden alussa, ja nyt näyttää olevan kovasti jo raskaana :)

Vierailija
7/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että mamma ei enää ole niin timmissä kunnossa, ja kun odottajana saa rentouttaa vatsalihakset, niin hups, siinähän se vauvamassu on! :)

t odottaja viikolla 5, joka ekassa raskaudessa näkyi ulkopuolisella 6.kuukauden alussa, ja nyt näyttää olevan kovasti jo raskaana :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi