Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uutta kosmetiikkaa ostatte syksyksi?

Vierailija
22.08.2007 |

Vai vaihdatteko edes meikkivärejä kausien myötä? Itse ihastuin tänään kaupassa tummanliilaan luomiväriin, jonka aion ostaa syksyä varten. Samoin ostin tänään tummanpunaista kynsilakkaa, kun koko kesän olen käyttänyt pinkkiä. Kiva kun voi käyttää syksyä tekosyynä uusien meikkien ostamiseen =)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uusimisen aika alkaa olla taas. SAmoin on aika vaihtaa meikkipuuteri värivoiteeseen ja puuteriin kun talvi tulee. Myös luomivärit alkaa olla entisiä, mutapysyttelen kyllä aika lähellä vanhoja tuttuja ja huomaamattomia värisävyjä.

Kynsilakkoja ja huulipinia mulla on muutenkin montaa väriä, enkä vaihda niitä vuodenajan mukaan vaan sen mukaan mitä muuta minulla on ylläni.

Vierailija
2/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kuinka sitä käyttää. Jos on itse tumma ja käyttää pehmeänä rajauksena oikean väristen vaatteitten kanssa, toimii epäilemättä ihan hyvin. Jos taas on blondi kuten allekirjoittanut, ei pidä sekaantua violetteihin eikä liiloihin eikä sinisiin eikä punaisiin ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksikin kosmetologi kehui kuinka minulla on silkinpehmeä ja rypytön iho vaikka ikää on jo 40v.

Vierailija
4/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en taida tarvita mutta noihinkin saan menemään varmaan 70e..

Vierailija
5/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole koskaan ostanut mitään sellaista. Nyt ajattelin panostaa itseeni hieman enemmän.

Vierailija
6/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan rajauksena arkena ja bilettämään mennessä varjostuksena... Uusi hajuvesi olisi mullakin hakusessa, olen ajatellut sitä Clean-tuoksua, josta oli ketjukin täällä vähän aikaa sitten. Tosin sitten pitää tehdä reissu Stokikseen.

AP

Vierailija
7/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein laittaa ja käyttää eri " tummuuksia" ja sävyjä niin siistin meikin saa kyllä aikaan. Violetissakin on niin monta eri sävyä, että oikean kun löytää niin kauniin saa aikaiseksi. Vielä ei ole edes tullut kaikki syksyn uutuudet ja värit kauppoihin, joten mitään kiirettä ei kannata vielä pitää=) Ihania uutuuksia tulossa monelta sarjalta jo tulleiden lisäksi=)

Vierailija
8/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin keinotekoisen pistävä tuoksu minun makuuni. Tuoksui lähinnä vauvanukelle, siis sellaiselle muoville. Tietty jokaisen iho vaikuttaa tuoksuun. Oli kyllä lisäksi tosi kalliskin, jotain 80-90 kruunua, jos oikein muistan.

Mitä tuoksua suosittelisitte syksyksi?

Vierailija
9/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vasta Estee Lauderin Daywear plussan, joka on osoittautunut erinomaiseksi näin kesäaikaan.

Vierailija
10/10 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce&gabbana: light blue

Gucci: Envy me

Nää on ihan ykköset!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä