Mieheni sanoi tänään minulle että 8v lapseni on säälittävä mäntti
Jota ei voi jättää yksin kotiin edes 15 vuotiaana,koska on tullut isäänsä eikä ikinä tule osaamaan mitään!
Sellainen mies minulla,käykö kateeksi?
Kommentit (19)
Vierailija:
Jos yhteisestä sanoo että tuleekohan tuostakaan mitään kun on niin vilkas... (keskustellaan aiheesta), mutta jos mies sanoo samaa mun lapsesta, huudetaankin jo aiheesta.
Tuli muuten miehestä hyvin pian ex sen jälkeen...
miten olet tuollaiseen idioottiin haksahtanut?
Toivottavasti mies on pian ex, ihan lapsen etua ajatellen.
Ap, onko sun miehellä lapsia ja ovatko he teillä? Etkö koskaan ajattele heistä mitään negatiivista?
On nyt ollut kymmenkunta vuotta ilman ja menestyy elämässään. Tämä joka näin sanoi on meidän eron jälkeen sitten taas pysytellyt narkki linjalla...
T:2
Miehellä ei ole ennestään lapsia,vain meidän yhteinen. Ja minun lapset.
Ärsyttää vain että aina kun lapseni mokaavat niin on exäni syy,mutta kun oma lapsi mokaa niin on vain söpöä.
Tuttua meilläkin. Uskon että toisen lapset voi olla ärsyttäviä. Meilläkin kuulee miehen suusta vaikka mitä. Usein hiillyn itsekin lasteni haukkumisesta ja sota on valmis. Yhtreisten lastemme suhteen ei ole ongelmia.
Eikö biologia olekin ihmeellinen asia?!
Ja sille ei voi mitään. Itsellänikin on lapsipuolia ja huh kuinka ärsyttävätkin välillä. Toisaalta se on aika luonnollista ettei miehen ja hänen exänsä yhteiselon tuotteisiin ole sellaisia tunteita kuin omiin lapsiin. Jos itse eroan, ni en muuta yhteen kenenkään kanssa, juuri tästä syystä eli tiedän millaista on elää vieraiden kakaroiden kanssa.
Aikuisen pitää silti hallita sanomisensa.
kaikista asioista ei tosiaan voi puhua kumppanille. Jos sanoo, että voi hitto mua ällöttää katsoakin nyt tuota sun lastas, on ihan kuin äitinsä, painuis hittoon täältä, ni jkainen tietää, että mitä seuraa. Mutta jos yhteisestä lapsesta sanoo miehelle, että en jaksa enää, nyt haluan jonnekin päiväksi, ni se on miehen mielestä vaan hauskaa.
hän nimittäin rakastaa lastani ihan kuin omaansa. vaikka lapsen isäkin on mukana kuvioissa.
Yhteisestä lapsesta sinäkin käytit ihan asiallista esimerkkiä ja kumppanin lapsesta törkeää...
Vierailija:
kaikista asioista ei tosiaan voi puhua kumppanille. Jos sanoo, että voi hitto mua ällöttää katsoakin nyt tuota sun lastas, on ihan kuin äitinsä, painuis hittoon täältä, ni jkainen tietää, että mitä seuraa. Mutta jos yhteisestä lapsesta sanoo miehelle, että en jaksa enää, nyt haluan jonnekin päiväksi, ni se on miehen mielestä vaan hauskaa.
kun rakastui yksinhuoltajaan. Kaikki miehet eivät ole lapsirakkaita ja vaikeaa on rakastaa toisen lasta varsinkin jos lapsi on ihan erilainen kuiin itse on.
Jos yhteisestä sanoo että tuleekohan tuostakaan mitään kun on niin vilkas... (keskustellaan aiheesta), mutta jos mies sanoo samaa mun lapsesta, huudetaankin jo aiheesta.
Vierailija: