Onko vika minussa vai miehessä vai molemmissa? Seksiasiaa...
Haluan melko usein seksiä. Haluni kuihtuu siihen, kun mieheni alkaa kosketella minua.Kun hän lopettaa, haluan taas. Tiedän ennalta aina, miten hän koskettaa: hieroo vasenta rintaa, sitten koskee haaroihin ja sitten sivelee pitkään selkää pitkillä liikkeillä niin, että iho tulee melkein araksi. Sitten suuseksiä, mikä on aika hyvää, mutta siinä vaiheessa olen jo aika kyllästynyt. Sitten yhdyntä, mikä ei tunnu minusta miltään. Orgasmin saan, kun mies makaa vieressäni ja hieroo klitorista sormillaan. Usein lopetan tuon selän sivelyn aikana, joskus aiemminkin. Arvatkaa vain, olenko kertonut kymmeniä kertoja, mistä pidän ja mistä en. Mikään ei silti muutu. Mies on sanonut itsekin, että saisi ykkösluokan seksiä minulta, jos osaisi kiihottaa minua. Olenko kylmä, seksuaalisesti kuollut nainen? Mikä minua ja meitä voisi auttaa?
Kommentit (3)
kokeillut sellaista, että sanoisit miehellä että olisi jo aika vaihtaa toimintapaa?!
lukenut sellaista jossa ap kertoo näin tehneensä jo kymmeniä kertoja?
Voithan sinä itse ohjata tapahtumia, teet asiat eri tavalla, näytät sille miehellesi kädestä pitäen mitä pitää tehdä (ei kuitenkaan niin, että itsetunto latistuu). Naikaa eri paikoissa, vaihdelkaa asentoja, kokeilkaa uusia juttuja. Ota itse vastuuta omasta orgasmistasi, ei sitä voi yksin miehen harteille jättää. Yllätyksellisyyttä voit lisätä itse, jos miehesi ei osaa/kehtaa/uskalla.
Et sinä minusta ole mitenkään epänormaali, tuskin kukaan jaksaa vuosikausia samaa kaavaa toistavaa seksielämää.
N25