Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tylsää! Ilmat viilenee ja ens viikolla etelä-suomessakin enään 10 astetta päivällä ja vettä sataa : (
Kommentit (3)
Rakastan syksyä!
Ei ole enään kuuma, ja ilmat rupee viileneen!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen koti-ihminen ja on ihanaa kun iltaisin voi sytytellä kynttilöitä ja käpertyä lämpimän huovan alle oman rakkaan vierelle.
Syksy on kaunis ja tunnelmallinen vuodenaika!
Alue: Aihe vapaa
Ihana kun viileni ja viilenee lisää. Mutta niinhän se on että oli miten vaan niin kaikille se ei ole mieleen.