Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 2 kk kuumetta

Vierailija
21.08.2007 |

38,15, milloin pitää ottaa yhteys lääkäriin? Vauva on muuten hereillä ollessa virkeä ja jaksaa syödä, seurustella, pissaa ja kakkaa. Vauva alkoi viime yönä yskimään. Hengitys ei " röhise" mutta hän yskii ja aivastelee hieman. Koko päivän on ollut hieman lämpöä(37,5-38). Olen joskus kuullut että kun lämpöä on yli 38 astetta niin olisi hyvä otta yhteys lääkäriin. Vauva nukkuu nyt enkä raaskis millään raahata vauvaa päivystykseen koska esikoinen on myös kipeä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lapsella on paljon päällä, koita ensin vähentää ja mitata sit uudestaan. Aika harvinaista, että tuon ikäisellä kuumetta - ja siis ota vakavasti, jos tosiaan on.

t. lääkäri

Vierailija
2/4 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nukkua ja lääkitse supoilla tarvittaessa. Nenän tukkoisuuteen auttaa niistäjä, ilman kostutin, sängyn pääpuolen kohottaminen, sipulihauteet sängyssä ja ennen kaikkea imetys.

Vierailija:

38,15, milloin pitää ottaa yhteys lääkäriin? Vauva on muuten hereillä ollessa virkeä ja jaksaa syödä, seurustella, pissaa ja kakkaa. Vauva alkoi viime yönä yskimään. Hengitys ei " röhise" mutta hän yskii ja aivastelee hieman. Koko päivän on ollut hieman lämpöä(37,5-38). Olen joskus kuullut että kun lämpöä on yli 38 astetta niin olisi hyvä otta yhteys lääkäriin. Vauva nukkuu nyt enkä raaskis millään raahata vauvaa päivystykseen koska esikoinen on myös kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veisin lääkäriin. En ole herkkä viemään lapsia lääkäriin, mutta noin pienen vauvan veisin ihan pelkän lämmön takia.

Vierailija
4/4 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuumetta yli 38 astetta

sen ikäisellä voi aina olla flunssan lisäksi vakava bakteeri-infektio, joka romauttaa kunnon tunneissa

t:lääkäri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi