Lue keskustelun säännöt.
G: Mitä lasissa TÄNÄÄN?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haikailen Rekordeligin Mansikka-Raparperista. Mutta minkäs teet persaukisena. Lidl my friend.
siksi juon, kun lapset pitkästä aikaa mummolassa ja huomenna vapaa päivä. Lasten nähden en juopottele. ap
rankka päivä... Lapset on kyllä ollu petissä jo yli tunnin.
Pepsi maxia on. Täällä ei saa tällä hetkellä edes vettä juoda keittämättä...