Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian samanlaiset?

21.08.2007 |

Olemme pohtineet Amandan mahdolliselle siskolle nimeä Amalia, kuulostaako liian samanlaiselta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo liian samanlaiset ainakaan mun mielestä..

Vierailija
2/8 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai

Emilla

Elliida

Ellida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda ja Amalia on ehkä hiukan liian samanlaiset makuuni, mutta tuo Amelia kuulostaisi heti paljon paremmalta.

Vierailija
4/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Amanda ja Amalia ovat liian samanlaisia, mutta Amelia menettelee. Entä Emilia, Emelia, Emilja?

Vierailija
5/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amelia erottuisi selvemmin tai vaikka Adelia tai Aralia.

Vierailija
6/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva, että siskokset aina sekoitetaan tai sanotaan nimi väärin. Ehdotettu jo monia hyviä = samantyylisiä, mutta vähän enemmän erilaisia.

Jos laittaisitte Amalian vaikka toiseksi/kolmanneksi?

- tiukkis

Vierailija
7/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amelia on kiva, mutta Amalia sointuisi omasta mielestä sukunimeen paremmin, täytynee makustella sitä Ameliaa. Emiliasta tykkään myös, muut ehdotetut eivät ole ihan meidän makuun.

Yksi vaihtoehto voisi olla Alise Amalia (sointuvampi?) tai sitten Amalia/Amelia Alise. Alise nimi löytyy suvusta, mutta jostain syystä laittaisin sen mielummin toiseksi nimeksi.

Voihan se vauva olla poikakin ;)

8/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvaan Amanda ja Amalia eivät ole liian samanlaisia, mutta Amaliasta mulle tulee lapsellisesti aina mieleen Amalia-kamalia... :o/

Joten en antaisi sitä ihanan Amandan siskolle. Sen sijaan tuo Alisehan on aivan upea!! Ihanan naisellinen, kansainvälinen kuten Amandakin ja silti Suomessa helppo, ja vielä suvusta löytynyt, mikä on minusta aina tosi mukava juttu. Ilman muuta laittaisin Alisen kutsumanimeksi ja toiseksi sen Amelie/Amalia!!

Amandan siskolle sopisi myös suloinen Adele?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan