Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin kuukausi sitten miehelle, että saa käydä vieraissa

Vierailija
20.08.2007 |

kunhan ei mulle kerro sitä ja kortsua käyttää. Lauantaina sitten mies sanoi, että pitäisköhän meidän erota, kun en kerta enää häntä rakasta. Ei asia niin ole ettenkö rakastaisi, mutta kaikki seksiin liittyvä on ällöttänyt minua lapsemme syntymän jälkeen, siitä on jo 2,5 vuotta :(. Minä en kostu ollenkaan ja ne kerrat kun ollaan yritetty, niin värkki ei vain kastu ja miehen on mahdotonta minuun tulla vaikka käytettäisiin liukastetta! Eroko tässä sitten on edessä? En minä sitä halua, rakastan miestäni mutta vaikka mitkä temput on tehty niin ei tuo alapää kostu eikä päästä sisään :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein ?

Vierailija
2/6 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten olemassa emätinpuikkoja jotka liukastaa paikat. ja on tehokkaampia kuin pelkkä purkkiliukkari.

mutta ihmettelen että et liukastuisi ollenkaan? Käy kyllä mielessä, että minkälainen rakastelija se sinun miehesi oikein on jos ei saa vaimoaan märäksi.

No suosittelen kumminkin käyntiä gynellä tai seksiterapiassa.

Molemmilta löytyy apuja nuihin kuivuus ongelmiin.

Ja myönnän että kyllä kuulostat aika rakkaudettomalle jos tuolaista ehdotat miehelle.. huhuh. Meinaan rakastunut ei jaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäni kohtaan, en todellakaan! Tyydytän häntä kyllä muilla keinoin, mutta yhdyntä ei ole onnistunut synnytyksen jälkeen. Kerran mies minun käskemänä pani väkisin, ajattelin, että kun se pääsee sisään niin kyllä se siitä sitten, mutta tämä sattui mieheenkin todella minusta puhumattakaan! Olen vain niin väsynyt tilanteeseen. Meillä oli ennen lasta aivan ihana seksielämä! Mutta kaikki se on jäänyt synnytyksen jälkeen :(. Vaikuttaakohan tähän asiaan se, että synnytys oli raju? Minulla repesi paikat aika pahoin ja häntäluukin murtui... Kuitenkaan jälkitarkastuksessa ja vuosi sitten käydessäni papassa ei gyne sanonut mitään, että ois pimpassa poikkeavaa.

Vierailija
4/6 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieskään välttämättä halua rakkaudetonta seksiä joltain muulta. Sexpo-säätiöllä on hyviä seksuaaliterapeutteja, eikä yksi käynti maksa maltaita (useimmiten yksi käynti riittää).

Kiinnostaako seksi sinua muuten, vaikka yhdyntä tuntuukin vastenmieliseltä? Kiihotutko lainkaan mistään? Kannattaa yrittää herätellä niitä haluja vaikka sopivalla lukemisella tai elokuvilla tai mikä itse kullekin vain sopii.

Sitten kannattaa varmaan tsekata, että kaikki on kemiallisella puolella kunnossa. Esim. että hormonit ovat palautuneet raskauden jälkeen kohdilleen. Ettei ole esim. kilpirauhasen liika- tai vajaatoimintaa. Myös masennus vie halut tehokkaasti, mutta siihenkin on saatavissa apua. Kehottaisin suuntaamaan myös lääkärille.

Vierailija
5/6 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana tulee hyvä tilaisuus (lapsi päiväunilla).

Vierailija
6/6 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap, imetätkö vielä?

Imetyshän kuivattaa limakalvoja ainakin. Mulla oli seksihalut ihan poissa imetyksen ajan (imetin tosin vaan 3kk) ja jonkin ajan päästä imetyksen loppumisesta alkoi henkinen halu palata ja alapääkin kostui ihan eri tavalla!

Toinen mikä tuli mieleen on se, että millaisia esileikkinne ovat? Onko teillä esileikkejä? Siksi kysyn kun itse luulin että kaikki harrastaa jonkinlaisia esileikkejä, kunnes ystäväni sanoi ihmeissään kun hänen ensimmäinen suhteensa oli kestänyt jo kuukausia että ompa kiva kun mies hieroo jne ensin, eikä vaan tuikkaa sisään! Että sehän oikeen sattuu kun vaan tuikkaa, ja oli jotenkin kauheen innoisssan kun oli tajunnut että näin ei tarvitse olla...

Ei se liukkari pidä kosteutta kauaa jos et itse ollenkaan kostu..Onko ajatuksesi muualle? Minulla oli alussa synnytyksen jälkeen se ongelma että jotenkin pelkäsin alapään olevan muuttunut, pelotti mahdollinen kipu ja jännitys varmasti vielä vähensi kostumista...

Pelkäätkö jo etukäteen epäonnistumista? Jos asia on henkistä etkä koe kiihottuvasi niin koittakaa puhua, kynttilöitä ja keskustelua, hierontaa...