Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Löytyvätkö tietosi koulukaverit piste comista? Löytyykö myös kuva? Miksi/miksi ei?

Vierailija
20.08.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan kuka haluaa nähdä kuvani googlettamalla nimeni =o

Vierailija
2/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuako mun asiat kaikille kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja mitkä ei haittaa vaikka kaikki tietää. Täällä kotikylillä sitäpaitsi kun asustelen niin halukkaat kyllä saisi kyselemällä tietää samat jutut kuin mikä netistä löytyy.

Minusta on kiva lukea sieltä muiden kuulumisia ja ajattelen että vanhoille tutuille on kiva nähdä mitä mulle kuuluu ja minkä näköisiä lapsia ja mies mulla on.

Vierailija
4/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutenkin yhteydessä niihin luokkakavereihini, joiden haluan asioistani tietävän.

Vierailija
5/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedot löytyvät, kuvaa ei. Sitä kautta on löytynyt monta ihmistä kouluista.

Vierailija
6/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaa en ole halunnut laittaa koska en ole mitenkään erityisen valokuvauksellinen :(

Vierailija
7/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien laitto oli silloin vielä ilmaista...

Pidettiin aika aktiivisesti yhdessä vaiheessa yhteyttä koulukavereiden kanssa.

Olen aina ollut aktiivinen ja ulospäinsuuntautunut. Minulla on ollut iso ystäväjoukko, joka nyttemmin on hajonnut ympäri ämpäri... Minusta on kiva lukea muiden kuulumisia. Siksi siis minullakin lyhyt stoori siellä.

Vierailija
8/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt ketään koulukavereita kaipaamaan, enkä usko että kukaan on minun kuulumisistani kiinnostunut, joten en ole viitsinyt sinne kirjautua.

Miehen tunnuksilla olen käynyt siellä joskus kyyläämässä mitä muut ovat sinne valehdelleet :)

Vierailija
9/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä raha- ja perhetilanteessani ei ole mitään hävettävää kuitenkaan :-), joten ihan hitusen verran voisi kiinnostaa " vertailla" miten muut ovat pärjänneet elämässä. Yksityisyyteni suojelun haluni voittaa kuitenkin.

Vierailija
10/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siitä vouhkasi joskus 4-5 vuotta sitten. Silloin päivitin lähinnä koulutuksen ja ammatin. Yksityisyyden suojan pelossa en kovin kummoisia tarinoita sinne kirjoittelisi.

Mulla on ylioppilaaksi kirjoittamisesta jo sen verran aikaa, että ystävyys luokkatovereiden kanssa ei ole säilynyt näitä vuosia. Nyt on tärkeimmät ystävät ovat opiskeluajalta, muutamia ystäviä muualta.

Vierailija
11/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin käyn lukemassa onko joku muuttanut tietojaan. Samalla päivitän omaa tarinaani, jos on tarve.

Vierailija
12/12 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista ketään mun entisiä koulututtuja, ei ne edes kavereita olleet. Kunhan oltiin samoilla kursseilla.

EVVK

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme