Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua, miten jotkut kehtaavat kirjoittaa tänne kavereidensa, sukulaistensa ja naapureidensa

Vierailija
20.08.2007 |

asioita niin avoimesti. Kuinkakohan monessa tapauksessa on käynyt niin, että avauksen kohde on tunnistanut itsensä, arvannut kirjoittajan, loukkaantunut jne.?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: osa jutuista täällä on ihan keksittyjä!

Niissäkin, joissa on perää, muunnellaan yksityiskohtia.

Vierailija
2/4 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaikka kirjoitan omista lapsistani niin saatan muuttaa lapsen sukupuolen ja lisätä ikää vaikka vuoden, jotta kukaan ei tunnistaisi, jos kerron jotain muuten helposti tunnistettavaa asiaa..

Ja joskus provoilen, juttu saattaa muuten olla tosi, mutta juttu ei esim. oikeasti ole minun elämästäni vaan ystäväni :D Tai välillä muka kummastelen ystäväni mielipiteitä/tapoja vaikka oikeasti ne ovat omiani :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bestis on eronnut ja kyselee välillä minulta asioita joita en voi tietää, kun mulla on ollut vain tämä yksi vakavampi suhde. Välillä siis haen täältä vertailua että miten muilla eronneilla asiat ovat sujuneet.

Heillä riitaisa ero ja ex on jopa tehnyt lastensuojeluun kantelun, tämä on kait melko yleistäkin kun lapsia käytetään riitelyn välineinä.

Vierailija
4/4 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevasi tunnistamaton kuten mun kummilapsen äiti.

Vierailija:

Jos nyt vaikka kirjoitan omista lapsistani niin saatan muuttaa lapsen sukupuolen ja lisätä ikää vaikka vuoden, jotta kukaan ei tunnistaisi, jos kerron jotain muuten helposti tunnistettavaa asiaa..

Ja joskus provoilen, juttu saattaa muuten olla tosi, mutta juttu ei esim. oikeasti ole minun elämästäni vaan ystäväni :D Tai välillä muka kummastelen ystäväni mielipiteitä/tapoja vaikka oikeasti ne ovat omiani :D