Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita metsästyskausi leskiä?

Vierailija
20.08.2007 |

Tänään se taas alkoi ja jatkuu koko pitkän sykyn. Miestä ei paljon kotona näe, on töissä tai metsällä.

Onko muita kohtalotovereita ja kuinka te sulatatte tämän kaiken?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön kanssa saadaan viettää kahdestaan aikaa ja loiruta pitkin ja poikin ilman että täytyisi ottaa miestä huomioon : ))))))) Ei tee yhtään tiukkaa tämä aika ja eihän ne muutaman viikon päästä voi myöhään olla kun tulee jo aikasin pimeä:)))

Vierailija
2/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan kokovuosileski. Ja siksi inhoan leski sanaa jota käytetään sivussa sen varsinaisesta merkityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilä tosin mies on käynyt metsällä jo pari viikkoa kun on ollut kyyhkysmetsällä. Parin viikon päästä lähtee viikoks karhu metsälle, ja sitten alkaakin pian peura- ja hirvemetsä. Että paljoa ei tule näkymään.

Vierailija
4/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nimittäin tulen tosi katkeraksi. Mies on varannut kesälomansa metsästyskauteen ja on vanhempiensa luona sen ajan. Itse kotiäitinä en ole tällaisiin oikeutettu, tai yleensäkään mihinkään omaan. Sama aihe, josta aina tulee riita. Koen, että mies tekee todella väärin perhettämme kohtaan. Niin ja turha ehdottaa, miksi ette lähde kaikki anoppilaan. Mies ei halua meitä mukaan.

Vierailija
5/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsästyspäivästä, en sentään mihinkään " leskeyteen" suostu!

Vierailija
6/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi? Laita kova kovaa vastaan ja ilmoita jättäväsi vaikka koko perhe jos ei miehellä arvot ja asenne muutu.

TAI

varaa itsellesi metsästykseen kuluvaa vastaava määrä aikaa ja rahaa mihin tahansa mistä pidät. Siihenhän sinulla on toki oikeus.

Vierailija
7/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen jo niin tottunut miehen poissaoloihin metsästyaikaan ettei enää edes paljoa ajattele koko asiaa. Ja joskus on kivaa olla ihan lastenkin kanssa rauhassa...

Vierailija
8/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies siis usein metsällä, mutta juuri viimeksi eilen otti 3,5 vuotiaan poikamme mukaan kyyhkymetsälle. Mies siis haluaa opettaa pojallekin... lähinnä he tutkailevat luontoa ja eläimiä. Pari kertaa viikossa ottaa pojan mukaan, jolloin minä saan vastaavasta omaa aikaa.

T. 4

Vierailija
9/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus itsekin mukana ja joskus ollaan oltu koko perhe. Ja olen aina kiinnostunut siitä, miten meidän koirat käyttäytyy ja kehittyy. Meillä taitaa olla koira jo joka metsästyslajiin : )

Vierailija
10/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy kylläkin vain hirvi- ja peurametsällä syksysin. Aikaisemmin oli enemmän kestämistä kun mies kävi metsällä kaukana, oli koko viikonlopun pois. Nyt pääsi lähemmäs kotia olevaan metsästysporukkaan, joten pääsee yöksi kotiin. Mikä on hyvä kun esikoisen LA on huomenna, tulee kiireinen syksy! :)

Vierailija
11/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käy vesi-ja maalintua metsästämässä, hirviporukkaankin on ängennyt. Karhumetsä taitaa jäädä tänä vuonna,mutta voi olla ettei ole vaan uskaltanut kertoa siitä...

Meillä 3 alle 3v lasta ja olen tosi sidottu tänne kotiin tämän aan, tulen tosi katkeraksi kans tästä ajasta kun mies menee ja menee ja mulla oma aika minimissä.

ap

Vierailija
12/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe mikään leski olevani, mutta kyllähän se sitten pitemmän päälle ärsyttää kun joka viikonloppu menee hirvenmetsällä tai koiria juoksuttamassa... Täällä kun eivät saa useinkaan niitä hirviä kaadettua kun vasta ihan viime tipassa!

Nyt mies lähti sorsametsälle, mutta ei meidän labbis-vanhus enää päässyt mukaan. =) Itsekin joskus olin soutamassa mukana silloin alkuaikoina kun tutustuttiin, mutta en sitten kelvannut enää reissuille kun en osannut olla hiljaa veneessä! =D Typerämpää saa hakea, kun istua siellä hämärässä hiirenhiljaa!

Vierailija
13/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

himo metsästäjä ole. Ei esim hirvimetällä käy kun on liian sitovaa hommaa.

Tulivain mieleen että syöttekö ite sitten kaikki esim linnut mitä mies metästää? Entä kuka ne tekee ruoaksi. Meillä mies yleensä luovuttaa saaliin kavereilleen kun ei tykkää niitä siivota eikä kyllä syökään yleensä.

Vierailija
14/17 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin tämä on perheen yhteinen harrastus. On hienoa seurata ajaviemme kehitystä ja muutenkin nautimme metsässä olosta.

Vierailija
15/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim hirvenlihan käytämme oikeestaan kokonaan vuoden aikana, siitä saa kuitenkin niin moipuolisesti kaikkea joka ruokaan sopivaa.

Linnut ja jänikset löytävät pöytäämme ehkä kerran kuussa.

Pienriistan tekee mies itse, minä en niihin suostu näppejäni laittamaan,pitäähän hänelläkin olla joku oma vastuu alueensa:)

ap

Vierailija
16/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehelläni on melkeinpä aina jokin harrastuskausi päällä.

Ennen mua otti päähän paljon. Nykyään ei. Meillä kaksi lasta, ja vanhin lähtee tänä vuonna eka kertaa hirvimetsälle. Nuorin on kiinnostunut kalastamisesta, joten hänestä tulee hyvää seuraa isällensä kun kasvaa isommaksi.

Mies kulkee kalareissuilla myös pohjoisessa (hui!). Tästä on saanut lukea tältä palstalta paljon. Minä luotan mieheeni ja aina hän haluaisi että minä lähtisin mukaan. Minua ei se kiinnosta.

Nämä kalastus ja metsästysharrastukset ovat hyviä. Pahemminkin voisi aikaa viettää. Ja kun lapset kasvaa, ovat he isänsä kanssa mukana metsässä. Ja sitten sinulla on aikaa olla yksin kotona.

Vierailija
17/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti karhu tulee vastaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi