Lodger Bunker, onko hintansa veroinen??
Olen tässä harkinnut tulevalle vauveliinille tuota Lodger Bunkeria, mutta hinta on kyllä aika kova, joten mielelläni kuulisin teidän muiden kokemuksia kyseisestä " lämpöpussista" . Onko siis hintansa väärti, oikeasti lämmin ja käytännöllinen?
Kiitos jälleen, jos joku osaa auttaa!! =o)
Kommentit (3)
Minä olin aikeissa ostaa mutta päädyin norjalaiseen VOKSI systeemiin. On ihana ja paljon monikäyttöisempi kuin Lodger Bunker.
www.voksi.com
ja olen kyllä tykännyt. Poika syntyi syyskuussa, joten ensimmäisen talven oli vaunuissa käytössä. Oli mielestäni tosi kätevä, kun ei tarvinnut pukea hurjasti vaatetta pienelle päälle. Samoin automatkoilla käytettiin pussia - vauva sisävaatteissa autoon ja pussiin.
Viime talvena pojan ollessa 1 - 1,5 vuotias pussia käytettiin rattaissa lämmittämässä ja mahtui silloin vielä nukkumaan hyvin pussissa.
Nyt mietinkin, mahtuuko enää kaksi vuotiaana pussiin talvella, jos esim. hiihtolomareissulla nukkuisi päiväunet rattaissa.
Mutta summana, itse olen tästä pitänyt ja on ollut mielestäni hintansa arvoinen. Ainakin meidän pussista saa toisen paksumman vuoren pois, joten lämpöisemmilläkin keleillä on ollut toimiva.
mutta käyttöikäänsä nähden kallis! Meillä se oli käytössä vuoden,sitten jäi pieneksi ja myin sen pois.