Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiravihaajat!

Vierailija
19.08.2007 |

Onhan päävikaisia ihmisiäkin jotka tappavat, raiskaavat jne jne vihaatteko kaikkia ihmisiäkin täysillä näiden päävikaisten takia ja jätätte lisääntymättä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitten henki haisee kamalalle.

Vierailija
2/10 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkin heitän kivellä niitä koiria ja kissoja, jotka tulee meidän pihaan paskalle ja kuseksimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ei omistaja hallitse. Ja omistaja pitää huolen ettei koira hypi päälle tai kulje haistelemassa haarooväliä

Vierailija
4/10 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta kivaa, että annetaan suurikokoisten koirien juosta vapaana esim. jalkakäytävillä ja sitten meikäläisen kaltaiset koirienpelkääjät voidaan leimata koirienvihaajiksi, kun yritämme väistää toiselle puolen katua.

Minulla on astma ja allergia, samoin lasteni kohdalla. Olen lukenut monia juttuja koirista, jotka purevat ja raatelevat jopa aikuisia. Minulla on oikeus pelätä, jos minusta siltä tuntuu. Koiran omistajalla on minusta velvollisuus pitää koiransa kiinni julkisella paikalla.

En minä koiraa kävisi kivillä heittelemään, kuten joku vastaaja tässä ketjussa, en vain halua olla missään tekemisissä niiden kanssa.

Vierailija
5/10 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, MUTTA se on niiden omistajien vika jos eivät huolehdi koiransa tekemisistä, sano että voisko pitää kiinni, pelkäät ja olet allerginen...

Mä olen myös lukenut juttuja joissa ihminen raadellut ja murhannut...

Vierailija
6/10 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajan tehtävä on huolehtia ettei omasta koirasta ole vaivaa ja vaaraa muille ihmisille

Vierailija
7/10 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää en ymmärrä, kuka viitsii pitää sellaista kuolaavaa paskapersettä kotonaan.

Vierailija
8/10 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä kivesi muualle, minua ei tarvitse kivittää, en roskaa ;)

Vierailija
9/10 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puremaan ihmisiä nilkkoihin. He osaavat myös käydä paskalla naapureiden pihoilla ja kusevat niiden ovenpieliin.

He osaavat hyökätä naapureiden lasten päälle ja kuolata heidän naamalleen.

Jos joku ihmettelee, hymyilen kauniisti ja sanon, että meidän lapset on niin ihmisystävällisiä.

Vierailija
10/10 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin suurten koirien ja isojen eläinten kuten hevosten kohdalla olisi paikallaan jokin testi. Ja eläintä ei voisi ottaa, jos ei testistä pääse läpi.