Poikien vaatemerkkejä, onko niitä kivoja olemassakaan?
Onko yhtään kivaa vaatemerkkiä pojalle 7-10v? Kaikki niin synkkää mustaa, tummansinistä tai sitten hailunhailua beessiä, harmaata. Missä värikkäät laadukkaat vaatteet? Muutaman Timberlandin yksilön olen kaupasta bongannut ja sitten esprittiä, mutta olen epätoivonen. En halua ostaa noita synkkiä tai hailuja, mutta en toisaalta myöskään POP:n hyökkäävää väriskaalaa vitivalkoista-tummansinistä-peruspunaista. Auttakaapa vaatemerkkien löytämisessä, sellaista jossa lämpöiset pirteät värit: esim. sammaleenvihreää, koivunvihreää, poltettua oranssia, maitosuklaanruskeaa, lämmintä keltaista, kirkasta vaaleansinistä jne.
Kommentit (3)
Meidän pojat pitävät Benettonin, Timberlandin, Gantin ja Espritin vaatteista. Poikien vaatemaku on onneksi hyvin samanlainen kuin omani. He valitsevat klassisia, selkeitä ja useimmiten yksivärisiä vaatteita.
Ja mun mielestä ei niissä tummissakaan vaatteissa ole mitään vikaa jos niihin yhdistää jotain värikästä. Ei sekään ole kivannäköistä että koko poika on yks väripläjäys.
Ja Benettonilla ainakin löytyy värikkäitä.
Mä en kans kestä sitä pääkallo, spiderman, musta-synkkä-ahdistava -linjaa.
Lingon&Blåbärin uudessa syksynmallistossa näytti olevan joku ihan kivakin,(www fi lingonblabar com), ja jos satut joskus eksymään Jämsään, niin NellyNallestahan löytyy kaikkea kivaa, kiitettävään hintaan tosin, (www nellynalle fi).