MUA OKSETTAA KAIKKI RASKAANA OLEVAT!
Miks vi***ussa meille ei tuu IKINÄ sitä vauvaa vaan kaikille muille???????????? Aina aattelin et mitenköhän joku 5v lasta yrittäny jaksaa, mut nyt ku on ite siinä tilanteessa, ymmärrän et ei mitenkään. Oksettaa kaikki vauvat ja raskausmahat, en JAKSA iloita ystävieni raskauksista, EN EN EN.
Kommentit (34)
Helpottiko ap? Meille odotettiin omaa lasta 6v ja tiedän hyvinkin mitä se on. Mutta katkeruudella tuhoaa vain itseään.
ja käytetty kaikki rahat, odotettu jännityksellä josko alkio kiinnittyy, tulis EDES keskenmeno mutta EI MITÄÄN! Aina vaan menkat tulee ja niin saamarin ajallaan joka kerta. A-H-D-I-S-T-A-A
Ehkä just siksi et saa vauvaa jos ne vauvat sua oksettaa!!
Ehkä silloin on parempi ettet sitä vauvaa ikinä tule saamaan.
Parempi että vauvat saa sellaiset ihmiset, jotka ne haluavat. Olisihan se kamalaa, että tuore äiti saavauvan synnytyksen jälkeen syliinsä.. mutta.. äiti ei olekaan onnellinen ja iloinen vauvastaan, vaan äitiä OKSETTAA se vauva.
Aika outoa, jos sua oksettaa vauvat, niin miksi siis sellaisen edes haluat??
Mua oksettaa käärmeet ja tarantellat. Mutta minä tajuankin olla niitä sitten hankkimatta.
nyt tuntuu oikeesti siltä että selkäranka katkaistaan ja pää leviää. Onneks tulee talvi niin raskausmahat peittyy paksuihin talvitakkeihin.
Ap, oletteko miettineet esimerkiksi sijaisperheenä toimimista tai lapsen adoptiota? Ymmärrän tuskasi, mutta katkeruudella et oloasi paremmaksi saa. Meitä raskaana olevia aina riittää - ja et tiedä ison vauvamahan nähdessäsi, millaisia taisteluja sen saamiseen on käyty.
Inhottava tuo yks, mut minultakin saat sympatiat. Olen kokenut tuon saman. Henkisesti kun luovutin ja päätin että matkustellaan ympäri maailmaa miehen kanssa, ja nautitaan toisistamme 4:n vuoden katkeruuden ja surun jälkeen, olimme Sydneyssä kun tajusin että yhdet kk jääneet välistä, ja en vielä osannut epäillä raskautta mutta niin vain olin lopulta rv 9 jo menossa. Mutta tiedän ettei nää onnentarinat lohduta sua nyt pätkääkään. Voin vaan toivottaa jaksamista.
Jos näet ison vauvamahan kadulla ja sinua rupeaa oksettamaan, niin ajattele, että siinä saatan kävellä vaikka minä, jolla meni kuusi vuotta ennen kuin tulin raskaaksi.
toivon että tulisit raskaaksi, saisit lapsen ja sitä myötä tulisit onnelliseksi ja pääsisit eroon katkeruudestsi.
t. samat ajatukset ja tunteet läpikäynyt
ammattilaisen kanssa, itse menen kohta jos ei vauvaa ala kuulua. Rankkaa on. Kenenkään toisen saama vauva ei ole minulta pois, mutta kyllä pahalta tuntuu, kun joillakin lapsia on viisi ja enenmmänkin eikä me saada yhtäkään.
Tuleeko kellään mieleen kuinka paha mieli tuosta kirjoituksesta tulee minulle, jolla on vauva ja vauvamaha?
Miksi minun mieleni saa pahoittaa, mutta ap:tä pitää vain ymmärtää ja tukea. Mitäs jos minä kirjotan isolla alotuksen, että minua oksettaa ja ällöttää kaikki lapsettomuushoidoissa ym. käyvät???!!!
Aloitukseni varmaan poistetaan sen jälkeen kun minut on haukuttu ensin idiootiksi jne.
Vaikka minua ei okseta raskaus eikä vauvat, niin en vain osaa iloita tuttavien perheenlisäyksistä. Itse on tahkonnut tämän asian kanssa kaksi vuotta, niin ei oikein huumori enää riitä, kun kahden lapsen äiti antaa " neuvoja" , miten tulla raskaaksi. Ja tietysti TAAS kaikki johtui sieltä korvien välistä, joopa joo.
Ja kyllä ne toisten vauvat on meiltä lapsettomilta tasan niin kauan pois, kun ei sitä omaa ole. Vauva on pois, vaikkei ehkä teidän muiden takia, mutta pois on kumminkin. Tyhjä syli.
Olet inhottava 2.