Äärimmäisen epäsäännöllinen kierto - mikä avuksi?
Vauvakuume ja yritystä on ollut viime marraskuusta. Maaliskuussa tuulimuna ja kaavinta, sen jälkeen kierto on ollut todella epäsäännöllinen: kaikkea 12 ja 45 päivän väliltä. Selityksenä lienee hormonitoiminnan vuoristorata (ensin 10v pillereitä, sitten raskaus ja keskenmeno) ja todella voimakas stressi (keskenmeno oli minulle todella vaikea ja raskas kokemus).
Epäsäännöllinen kierto ei sinänsä kai ole vaarallista, mutta psyyken päälle tämä ottaa - on rankkaa, kun joka kuussa kuvittelee olevansa raskaana ja aina sitten kuitenkin testaa sen negan. Tuntuu, ettei tästä tällä lailla mitään tule, etten minä osaa edes kunnolla olla nainen!
Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Onko teidän kiertoanne jotenkin hoidettu ja saatu säännöllisemmäksi? Entä onko joku epäsäännöllisestä kierrosta huolimatta tullut raskaaksi?
eikä ole vaarallista nauttia raskauden alkaessa. Mä olen todellinen ihme. Viimeiset kuukautiset olivat toukokuussa. Takana monta nega-testiä ja luulinkin, etten ovuloi, koska ei kuukautisiakaan ole. Olen kuitenkin raskaana=) Hedelmöitys tapahtunut heinäkuun lopussa.
Tsemppiä ja hermoja....