Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet äidistä, joka jättää 3-viikkoisensa yksin kotiin ja lähtee viihteelle?

Vierailija
18.10.2008 |

Kenellekään ilmoittamatta. Lapsi selviää kuin ihmeen kaupalla hengissä 12 tunnin yksinolon jälkeen isän tullessa kotiin. Lapsi tällöin lähes eloton. Elvytys kuitenkin onnistuu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähtenyt Stockmannille ostamaan itselleen tyylikkäämpää kylpytakkia mitä sairaalalla on tarjota. Löytääkin heti haluamansa huipputyylikkään kultakoristellun kylpytakin ja palaa sairaalaan.

Vierailija
22/26 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjallinen selitys sosiaalitoimeen HETI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tarvitsisi välittömästi apua. Hän on sairas.

Vierailija
24/26 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeassa sosiaalisessa asemassa arvostettuna pysyminen ajaa lapsen hengen ja terveyden edelle.

Vierailija
25/26 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

empatiakyvytön, kauneus ym. turhuus-hakuinen, tarvitsee joko hoitoa ymmärtääkseen mitä on äitiys, mutta lapsi ei voi sitä odottaa. Huostaan, hoitoon, hellyytttä ja hoitoa antavien adoptiovanhempien luo.

Vierailija
26/26 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaali äiti. Lapsen laskettuaika on kuukausi ennen syntymäpäivääni. Olen menossa juhlimaan syntymäpäivääni ystävien kanssa. Eikö ole kamalaa?

Lapsen isä huolehtii poissaoloni ajan lapsesta, siinä missä kaikista muistakin lapsistamme on huolehtinut.

Onko lapsen hoitaminen sitten ainoastaan äidin tehtävä? Eikö isä ole ihan yhtä kykenevä hommaan? Toivottavasti jälleen kerran täysi-imetys onnistuu, mutta se ei ole este hauskalle illalle ulkona.

Jos miehelläni olisi syntymäpäivä vastaavasti, menisi mies juhlimaan. Vai onko se jotenkin eri asia kuin jos nainen lähtee?

Tämä on kaukana siitä että lapsi hylätään yksin. Itse en käy edes kaupassa vauvan nukkuessa yksin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi