Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni aikoo olla kännissä häissämme

Vierailija
20.10.2012 |

Eli siis olemme menossa vuoden sisällä naimisiin, ja mä oon aina ollut sitä mieltä, että hääparin kuuluu ehdottomasti olla selvin päin häissä, tai jos muutaman ottaa niin se ei saa näkyä ulospäin.

Otin asian puheeksi miehen kanssa tässä eräänä päivänä ja hän oli sitä mieltä, että kyllä hänen kuuluu saada juoda ja paljon, ja että onhan ne hänenkin juhlat ja hänelläkin pitää saada olla hauskaa.

Nyt tekisi mieli perua koko häät. Meidän suvussa asiallinen käytös on arvossaan, ja vanhempani ovat absolutisteja. EN kestäisi sitä, jos mieheni hilluisi ympäripäissään, ja pilaisi myös tilaisuudessa otettavat kuvat ja videot. Pyysin ja anoin että ei tuota tekisi, ja lupasi yrittää pitää homman hallussa.... Toiveeni eivät ole korkealla.

Mitä ihmettä mä teen. Mä en juo ollenkaan eikä miehenikään seurustelun alussa juonut. Nyt koen itseni jotenkin huijatuksi. On tarpeeksi paha, että mies haluaa laulaa häissämme karaokea :(

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko häät holvikirkossa?

Syysi nostaa esiin 13 vuotta vanha aloitus ja vielä älyvapaalla kysymyksellä?

Vierailija
62/65 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku nostaa 13 vuotta vanhaa ketjua?

Varmaan siks, että haluaa tietää miten niissä häissä kävi? Joiko sulho.

Aloittaja tuskin on täällä vastaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti. Raittiusaate yhdisti mummoa ja vaaria, en usko että he koskaan ottivat pisaraakaan alkoholia. Mutta eivät he saarnanneet siitäkään asiasta. Kun me nuoret joskus hölmöilimme, he suhtautuivat siihen vain hyväntahtoisesti päivitellen.

Mummo avioitui vaarin kanssa 1960-luvun alussa. Luja kristillinen vakaumus heillä oli molemmilla ja se heitä yhdisti silloinkin, kun elämässä oli vaikeuksia ja haasteita.

Ahkeria olivat molemmat. Yhteiset rahat heillä oli aina ja se tuntui toimivan hyvin, kun olivat kumpikin sellaisia tarkan markan ihmisiä. Eivät pihejä, mutta tarkkoja.

Mummo oli alkuun kotona lapsia hoitamassa - sekin oli ajan tapa silloin - ja myöhemmin töissä seurakunnan taloushallinnossa. Vaarilla oli sellainen mikroyritys, jossa oli työssä hänen itsensä lisäksi yhdestä kahteen apumiestä. Tekivät korjausrakentamista ja muuta pientä remonttia.

Miksi vastasit 13 vuotta vanhaan aloitukseen?

Vierailija
64/65 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴 on kännissä omissa ja toisten häissä

Vierailija
65/65 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sanoa, että peruuta häät, mutta liitto on varmaan jo päättynyr, jos alkoikaan. Turhaa rahantuhlausta