Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 v. kirjoittaa sujuvasti nimensä ilman mallia :-)

Vierailija
18.08.2007 |

kuusi kirjainta nimessä. Mulla on ihana lapsi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunnoltaan parempia kuin tämän palstan äidit on.

Minä olen aidosti ylpeä lapsestani ja kerron sen hänellekin. Ja neuvolassa todettu fakta on että lapseni on keskivertoa älykkäämpi. Miksi mun pitäisi kateellisten äitien vuoksi se asia piilottaa?

Vierailija
2/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5-vuotiaani ei osaa kirjoittaa nimeään, on piirtämisessä kyllä lahjakas. 2-vuotiaani ymmärtää tosi paljon asioita, joskus ihan ihmettelen, että mistä tuo on tuonkin oppinut.

Ihana olla ylpeä lapsestaan! Kehun lapsiani aina kun on tilaisuus, se ei todellakaan ole pahasta.

Olkaamme ylpeitä lapsistamme ja ilmaiskaamme se, ei lapsikaan ole ajatustenlukija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaista lasta tulee kehua maailman parhaaksi riippumatta heidän taidoistaan. Siksipä kalskahtaa korvaan tällaisen infot täällä kuinka " meidän lapsi on älykkäämpi kuin teidän" ... nautitaan äipät lapsistamme ilman niiden järjestämistä paremmuusjärjestyksiin! eiköhän niitä tulla sitten kouluaikana arvioimaan ihan tarpeeksi ilman että arviointia ja vertailua pitää aloittaa jo syntymästä asti... huoh.

Vierailija
4/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin esikoinen kouluikään asti ainakin oli kaikessa n.2v edellä ikätasoaan. Nyt alkoi koulu enkä tiedä mitä nyt sanottais.. Seuraavat lapset ei taas ole edellä ikätasoaan kehityksessä, ainakaan niissä asioissa mitä mitataan. Mutta mitä väliä :) Yhtä rakkaita lapsia, yhtä hienoja ihmisiä. Ja jokainen eri asiassa lahjakas :)

Vierailija
5/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella voi olla erinomainen näkömuisti. Tyttöni kirjoitti kaikkien päiväkodin lasten nimet (n. 20 lasta) 3v synttäripäivänään ilman vieressä olevaa mallia, mutta oli opetellut kaikkien nimet päiväkodin tuoleista. Lukemaan hän oppi vasta koulussa ja tietty myös kirjoittamaan.

Lasta kannattaa kuitenkin kannustaa kynän käyttöön silloin kun lapsi on siitä kiinnostunut. Ei varmasti ole haittaa myöhemmin,

Vierailija
6/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kirjoittaa kaikkiin kortteihin ja kirjeisiin itse nimensä, ne on kivoja lahjoja sukulaisille.

Vierailija
7/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnisti jo 2 vuotiaana lähes kaikki aakkoset ja nyt 4 vuotiaana " lukee" jo tosi paljon tavuja ja sanoja. Innostus lukemiseen on ihan valtava, mutta hienomotoriset taidot ovat vastaavasti ihan alkutekijöissään, eli ei osaa edes omaa nimeään kirjoittaa kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan